Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 er helt utslitt om dagen, jenta er 9 uker, hun sover hele natten, ja helt til klokken halv 9-9, jeg har ikke lite jern, ammer ikke, spiser godt, ikke noe galt med stoffskiftet... Men likevel så er jeg utslitt!! helt skjelven å rar i kroppen, føler meg rett og slett litt små dårlig.. Er det bare meg? føler at alle andre er så utrolig spreke å går lange turer, masse ute å shopper o.l. da får jeg dårlig samvittighet og føler meg som en dårlig mor fordi jeg rett og slett ikke orker å gjøre sånne ting med min datter å hvis andre har hatt det sånn, når tok det slutt? er helt desperat etter å få litt energi og overskudd her!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Jeg føler det på samme måte som deg. Jeg har ammet til nå(13 uker), men orker ikke mer nå for er totalt utslitt, men legen fant ikke noe galt m meg heller
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Hold ut hold ut! Før jeg hadde født hørte jeg om mødre som spratt opp og ut på trilletur den første uka etter fødselen. Jeg ville også bli en slik mor tenkte jeg, men nei..... Hvordan var fødselen din? Jeg var helt på felgen de første tre mnd. Hadde en ganske tøff fødsel. Det spiller mye inn på barseltiden etterpå. Siden du mener at det ikke er noe medisinsk i veien med kroppen din og du spiser nok og riktig og sover godt og tilstrekkelig, bør du bare slappe helt av. Gjør det du har lysst til og set du har krefter til og drit i de andre. Få hjelp til husarbeid og litt avlastning om du kan. Jeg hadde nok med å stelle ungen få meg en dusj og passe på å spise de først 3 mnd. Nå er lillegutt 4,5 mnd og vi nyyyyter livet og koser oss! Heier på deg!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 helt normalt å være sliten lenge etter fødsel. mye i kroppen som skal komme i orden igjen. I tillegg til alt det nye med baby man skal forholde seg til. ta deg heller helt korte turer ut, bare slik at du får bevegd deg litt og får frisk luft (det gir overskudd etterpå). spis sunt og drikk mye vann. sov på dagen så often du kan når baby sover. kos deg, gjør ting du liker (rett og slett ta vare på deg selv).
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Jeg er også akkurat slik...+ at jeg har en toåring hjemme, så får ikke akkurat slappet av så mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå