Gå til innhold

I helga ble jeg drukket ut :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle på hyttetur med Mamma, Pappa, søsteren min og ei felles venninne av søsteren min og meg. Og jeg hadde pakka sekken med tanke på dette. Men da jeg våkna om morgenen var det to andre venninner også i huset og skulle spise frokost med oss. Da forstod jeg jo at det var utdrikkingslag. Mamma og Pappa var på hytta og "venta på oss" trodde jeg. Vi spiste frokost og så måtte vi dra. Søstera mi (som også er min forlover) sa at jeg ikke skulle pakke om, og at vi skulle på fjellet. Så da trodde jeg at vi skulle på hytta likevel og at det var der det var fest eller noe sånt. Vi reiste oppover mot hytta, og når vi nesten var fremme svingte de av og opp en annen vei. Jeg forstod ingen ting før jeg så at det var hester på et jorde. Selfølgelig skulle vi ri. Både jeg og min søster (og mange venninner) var skikkelige "hestejenter" som ynge, og nå skulle vi altså se om ferdighetene fortsatt var der. Vi hadde en veldig koselig ridetur på fjellet i tre timer. Etterpå blei jeg kjørt til et spa-senter på en av hotellene i nærheten der jeg fikk ansiktsbehandling. Etter at behandlingen var slutt, møtte jeg de andre i spa-avdelingen der vi koste oss i boblebad, badstue ++ og spiste frukt og drakk god drikke til. Etter noen timer her dro vi videre opp på hytta. Jeg lurte veldig på om Mamma og Pappa var der, (synes jo ikke det passa helt...) men de var jo ikke det. På Hytta koste vi oss med deilig mat på grillspyd og passende drikke til ;) Jeg fikk også bryna meg på noen gjetteleker som jeg bare ble fullere og fullere av. En suuuuuper dag! Jeg hadde sagt klart i fra til søsteren min at jeg ikke ønsket noe utDRTNINGslag. så dette der jeg og vennene mine koste oss i sammen var bare kjempetopp! Nå er det under fire uker til bryllupet 1.juli! Både gleder og gruer meg ;) Mye som enda ikke er fiksa, men jeg gleder meg til å bli min kjæres fru.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg ble også drukket ut i helga!! På lørdag, OG jeg skal også gifte meg 1.juli :-)

Skrevet

fortell da hege, hvordan var det?

Skrevet

ÅÅ det hørtes ut som et helt perfekt utdrikkningslag. Jeg er også gammel heste jente, har ikke ridd på snart 8 år. Ellers så hørtes det jo også helt perfekt ut (-:

Skrevet

Jo nå skal du høre Madicken!! Jeg blei SÅÅÅÅÅÅ drita og de gipsa meg og satt meg på toget til sverige!!! Å neida!

Jeg ble henta hjemme, det kom en mann med Harley på døra, vi suuuuste inn til Aker Brygge, der tok jeg en øl i sola! Så kjørte vi tilbake der møtte forloverne mine meg utenfor et hudpleie senter, der jeg fikk peeling og aroma terapi massaje ;-) aaa... herlig!! Så kledde de meg ut i rosa fra topp til tå som en liten prinsesse og så måtte jeg gå på storsenteret å gi ut gullmynter for klemmer! Så tok vi et par øl i sola og kosa oss!! Så dro vi hjem til den ene forloveren min og der grilla vi og kooooooste oss resten av kvelden :-) Akkurat PERFEKT!!

Skrevet

det er vel min tur en av de kommende helgene, og kontrollfreaken i meg holder på å klikke.

i dag har jeg rydda i skuffer og skap her dersom de kommer hit og skal finne klær men jeg evt er borte. for det aner meg at de kan gjøre det nemlig...flaut hvis de ser alt det rare jeg har i skapene;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...