Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Noen som vil ha hardere sex? Samboeren og jeg har fantastisk sex, men noen ganger vil jeg bli tatt mer med makt. Vil at ha skal presse seg på meg, rise meg, kna hardt på brystene mine, ta kontroll og få meg til å komme stort. Tørr ikke forelå det for han, men noen her som vil hjelpe meg videre med min fantasi om hard sex??
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 hei er en gutt som kan hjelpe deg vis du lyst ?hørtes deilig ut
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 nei jeg vill gjerne gjøre det du spør om ta deg hardt rise deg få deg til å komme stort kna puppene dine ..slikke deg begge hul mmmm litt hard sex..noe mer du lyst til da drømmer? med på det meste jeg stort sett bor i akershus jeg da
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 ps jeg er gutten som svarte på først på innlegget ditt:-)som svarte over her og
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 hm.. jeg og vil hjelpe deg ;p hm.. skulle kastet deg ned, smekket deg på rumpa, slikket deg, ført en finger inn i hvert av hullene.. og stoppet rett før du kommer.. presset deg mot veggen holdt rund brystene dine, knadd og ført den ene hånda ned.. Tatt deg hardt bakfra.. Eller? hehe.. ;p *M*
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Hvis du trenger næring til den type fantasier, er denne siden fantastisk ! http://www.sexandsubmission.com/ Eller du kan google bdsm og se hva som kommer opp.....Selv er jeg så heldig å være i et forhold hvor dette praktiskeres..Selvsagt i noe roligere former nå som jeg er gravid, men dog.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Vær nå bare litt forsiktig nå som du er gravid.... Å kna på brystene kan bl.a stimulere til igangsettelse av fødselen. Og hvis du i tillegg er gravid og i et forhold, burde du vel ikke innlate deg på et forhold utenom...ser du flørter med en annen her. (antar du er gravid siden du er inne på denne siden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå