Gå til innhold

Bryllupskake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVa slags bryllupskake skal dere velge? Standard marsipankake eller annen type kake. Er ikke så glad i marsipankake så jeg kan godt tenke meg noe annet, men trenger ideer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med ostekake? Har sett noen stilige eksempler, og vurderer det sterkt selv. Er heller ikke glad i marsipankake. Vet at mange synes det hører med, men jeg klarer ikke hverken marsipanlokket eller fyllet... :)

Skrevet

Vi har bestilt 4 etasjers Pasjonsfrukt Ostekake vi. Perfekt til et sommerbryllup.

Er så teit med alle de tunge bryllupskakene som ikke blir spist fordi alle er så mette etter middagen.

Skrevet

Vi skal ha 3 etg sjokolademousse kake med browniebunn og friske bringebær rundt. På toppen skal vi ha vårt monogram i sjokolade i stedet for figur.

Skrevet

Vi skal ha 3 etg med sjokoladetrekk og fin hvit pynt på(1 etg skal være marsipan inni og de to andre skal være sjokoladekake).

Dette er jo en grei måte å gjøre det på hvis man ikke liker der samme :o)

Var ikke noe problem bor bakeren heller, de er som regel veldig hjelpsomme.

Skrevet

Vi skal ha vanlig marsipankake. Jeg er heller ikke så glad i marsipan,men vi er begge enige om at det er marsipankake som er bryllupskake. Pynten på den, skal være roser i samme farge som brudebuketten min.

Skrevet

snakket med hun som har ansvar for bryllupet vår ved resturanten der vi skal feire det og fant ut at vi skal ha kake som består av sukkerbrødbunn, pasjonsfruktfromasj og pyntet med masse nydelig frukt:-) gleder meg til å smake....

Skrevet

Jeg laget sjokolademousse kake med ekte hvite roser på i fjor! Den ble kjempefin! Hvis du vil så kan jeg gjerne sende bilde av den på mail til deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...