Gå til innhold

Hjertelyden har ligget på 140 hele veien, er det da gjerne gutt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det noen som har fått jente da?? Jordmor tippet gutt nå da:o) Ho sa det med hjertelyden gjaldt mest nå i siste tiden!!!

Blir glad for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenten min ligger på 140 hver gang, men helt i begynnelsen av sv.skapet var låg hun på 160...Er nå i uke 32

Skrevet

Jeg har gutt i magen og han har ligget på 140 hele svangerskapet ( er i uke 38 nå). Med de to jentene mine så lå de jevnt over rundt 155. Så hjertelyden har vært forskjellig med hensyn til kjønn hos meg ihvertfall.

Skrevet

gutten min har ligget på ca 140 +- er nå i uke 36

Skrevet

guttene mine har ligget på 146 og over hele veien

Skrevet

gutten min har ligget på alt fra 124 til 155 nå sist:o) så rundt 140 er gjerne gutt..

Skrevet

Yngste jenta mi var aldri over 130 og jordmor overbeviste oss om at det var gutt. Så ble totalt sjokka over at ut kom ei jente.

Denne jenta som er i magen ligger på 140-142 osv.. er i uke 37.

Elste jenta lå rundt 150 stort sett...

Skrevet

Jenter og gutter har ikke forskjellig puls, jf vitenskapen. Heller ikke i magen. Det er bevist gang på gang.

Skrevet

Begge mine gutter har ligget på over 150 så jeg hadde nok tatt det der med en liten klype salt.... :)

Klem

Skrevet

Jenta vår har ligget på rundt 140 hele veien!

Skrevet

Forrige jente lå hele tiden på 140. Denne (som jordmor på UL sier også er jente) ligger på 136.

Skrevet

jeg har en gutt i magen i følge ul og hjertelyden hans ligger på 135-155 faktisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...