Gå til innhold

Pleieprodukter mot f0ttene!


Maya06 & Leah 07.08.09

Anbefalte innlegg

Heihei :)

 

Er naa 15+4, og merker at f0ttene mine blir vondere aa gaa paa og mer t0rre.. Noen som vet om noen gode pleieprodukter til aa faa myke og gode f0tter igjen? Helst ikke saa dyrt, da jeg er student med lite penger til overs :)

 

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

scholl (?) har en kjempe-god mousse. Jeg har kjøpt meg den og er mye mer fornøyd med den enn alle de kremene jeg har prøvd før. Føttene blir myke og gode, men ikke så glatte at man ikke kan gå etterpå. :)

Har den på kampanje-tilbud på apotek og koster rett under 100-lappen. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk scholl og ta fotbad oftere enn før, sist fikk jeg tips om å spøre føttene med god krem, og ha dem i pose en stund. ddet fungerte for meg. følte meg passe teit, men det hjalp. s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi savnet deg på søndag på rustikk! Håper du kommer neste gang! Vi tenkte lørdag 1.juli på dagen..legger det inn på bim treff

Har ingen fottipsdesverre

men bruker weleda svangerskapsolje på magen, fornøyd m den, kanskje de har noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også Scholl sine produkter :-) Har en "badeolje" med rosmarin og den er helt fantastisk.

 

Ta deg et godt fotbad - det hjelper også å massere føttene etterpå, gjerne med en lotion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk alle samme :) da skal jeg gaa og titte litt paa denne schooll siden mange var forn0yde med den :)

 

 

*klemmepaa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...