Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Jeg blir 27 år i sommer, har to barn, et på 3 år og et på 2 mnd:) Føler jeg har lyst på en til, sambo er ikke enig men sier han kan endre mening om noen år. Redd vi ikke klarer å imøtekomme alle barnas behov dersom vi har tre. Samfunnet krever så mye. Men jeg har alltid sett for meg tre barn og vet jeg har nok av kjærlighet å gi alle. Ønsker mange synspunkter på dette! Men så var det aldrene våres da. sambo er 32 og jeg ønsker å få alle barn før jeg er 30, men har egentlig ikke gjort meg opp noen spesiell mening om dette. Bør vente i 3 år også synes jeg. Ikke har jeg fast jobb og det kan bli vanskelig å få det, må vel jobbe ekstra en tid framover tror jeg. Nei, hva mener dere? Dere med tre barn eller flere?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 bare vit at det kan jo bli tvillinger eller enda flere ; - )
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Er 29 år og fikk mitt tredje barn for snart 4 mnd. siden. Alltid sagt at jeg ikke vil ha barn etter at jeg har fylt 30, men tror jeg har forandret mening:-) Kunne virkelig tenkt meg en til. Tar selvsagt mye tid, men rekker over der jeg skal føler jeg:-)
Mamma til tre Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Eg fekk også nr 3 for ca 4 mnd sidan. Eg har aldri tenkt at eg ville bli ferdig før eg var 30 (no er eg 27), men eg ville ha dei med ca 3 års mellomrom. Eg ville ha dei tettast mulig, men samtidig ca 3 år mellom -sånn at den nest minste ikkje var så avhengig av meg lenger. No var det kun 2 1/2 år mellom dei to siste, og det har gått greit (med god hjelp av mann og svigers) men noko mindre mellomrom ville eg ikkje hatt. Men det er jo smak og behag. Eg har alltid tenkt at eg ville ha fire. Men føler meg fornøgd med mine tre... skal det bli fleire blir det iallfall etter at eg er 30. Vil ikkje ha fleire så tett som eg har dei no, for eg vil "nyte dei eg har ei stund uten å vere "redusert" pga graviditet eller liten baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå