Gå til innhold

Hvor mye sklal dere betale for blomstene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både bukett og pynt i kirken. og knapphulls blomster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer på mellom 2000-2500,- Buketten kommer på litt over 1500,- fra 200,- pr oppsats.knappehullsbl. hvet jeg faktisk ikke. Dyrt blir det for blomstene uansett. Men det er jo en gang i livet så da er det greit:-)

Skrevet

Buketten min kommer på et sted mellom 1800,- og 2000,-. Knapphulsblomstene koster 75,- pr stk, og de skal vi ha tre av.

Pynt i kirken har vi ikke helt blitt enige om enda, så der vet jeg ikke hvor mye det kommer på.

Sant som det sies her at det koster penger med blomster, men det er jo også en viktig dag, så for meg er det viktig at buketten er sånn som jeg ønsker den! Og da får det koste litt hva det vil altså.

Skrevet

Jeg tror buketten min kommer på ca 1500,-. Skal ha to oppsatser ved siden av til 250 per stk, og 5 knappehullsblomster, de tror jeg kosta ca 100 per..

Så rundt 2500,- har jeg satt av til det (=

Skrevet

jeg betalte 1000kr for brudebukett, brudepikebukett (samme som min fast mindre) og 4 blomstersmykker!!

det ble så billigt fordi jeg spurte en blomsterdekorasjonslinje om de ville lage det til meg. Det ville de og bukettene er skreddersydd etter min smak. Dere kan se den på;

www.swedishflowwer.piczo.com

Skrevet

Jeg betalte 3400 for brudebuketten,4 knappulsblomster, 6 blomsterdekorasjoner til bordet og (ca4 eller 6 marthaliljer til kirkepynt ).

Synes ikke det var så ille egentlig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...