Gå til innhold

Vi har vært på ultralyd i dag =)


Annette m/jenteengel & Sander

Anbefalte innlegg

Helt utrolige greier. Herlig å se sin lille baby inni der. Alt sto bra til. Denne gangen får vi gutt =) Han var kjempe tøff. Lå med føttene i kors, skikkelig avslappa. Og bittelitt oppstoppernese! Veiva med armene!

 

Terminen ble flytta fra 7. til 12. nov da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å få bekreftet at alt er bra ja. En uke fra og til vil du venne deg til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer vennen!

Så gøy! Hvor stor var han da?

(klarte ikke å dy meg jeg med å skrive inn her også) he he.

Hils T og gratuler ham så mye. D var også kjempe glad når jeg fortalte ham det. Skal hilse fra ham også foresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk =)

 

Veit ikke målene på han jeg, men fikk jo med det blå arket. kanskje det står der. søt var han i hvert fall! hihi. Senker skuldrene litt nå når alt er bra. så krysser jeg fingrene for resten =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra nå skal du se.=)

Jeg tror det skal stå på det blå arket.

Vi skal krysse alt vi har vi også =)

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også på ul i dag og vi skal også ha en gutt. Vi har gutt og jente fra før, så det var greit med en gutt til. Kjekt å se at alt var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy somm@r! Det var du som vi lurte på om gikk med 2, var det ikke?? mener jeg skrev litt med deg inne på nov. klubben en gang (eller her).

 

Godt å høre at det bare var en der inne da. Og en liten tøffing med tut! Kjempe moro!

 

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visst du fikk med bilde av den lille så skal måla stå på siden der tror jeg da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy at dere får en gutt denne gangen!

 

Tenk at Celine skal bli storesøster :-) Kos dere begge to!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg det ja. Ble først skuffet over at det var kun en, men er kjempeglad nå. Synes det er rart å vite kjønnet da, venner meg ikke helt til det. Angrer litt på at vi ødela overraskelsen nå, men gjort er gjort. Nå kan jeg i alle fall finne frem gutteklærne. Pappan var kjempestolt for å få en arbeidskar til.

Nå kan vi i alle fall satse på vogn for en, deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig..en fantastisk opplevelse å være å UL..gratulerer så mye til deg!!Jeg var på UL forje mandag...vi venter også en gutt. Føler at jeg har et enda nærere forhold til han nå..og så fint å nå vite hva det blir. Nå kan jeg si han istedefor det...

Fint at alt var bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helt utrolig opplevelse. Jeg føler det også sånn, at jeg får et litt nærmere forhold til det jeg har ikke maven. Blir ikke DET lenger, blir jo HAN!

 

Og til somm@r: kan skjønne du har litt delte følelser på det med å vite kjønn. Selv har jeg aldri vært i tvil. Synes det er kjempe artig å kunne vite hva som er der inne. Spesielt når man har sett det så tydelig. En liten snopp. Ikke vanskelig å se det!

 

Og Reddik: nå ble jeg glad! Du husker lille Celine! Jeg er jo så stolt av jenta mi, selv om hun ikke er her, så at andre, og spes. helt ukjente, husker ting og tang jeg har skrevet er jo helt utrolig. Ja, vi "fortalte" henne at det er en liten gutt hun blir storesøster til =) Husker at jeg har skrevet litt med deg tidligere! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det jeg har i maven mente jeg jo. Ikke ikke! Hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig husker vi Celine :-) Så koselig at dere fortalte henne det, det betyr mye både for henne og for dere :-)

 

Ha en super helg, det ser ut til å bli en fantastisk sommerdag på østlandet!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...