Gå til innhold

Hvem kommer på Chaplin torsdag 15.juni?


Nina og lille Amalie :o)

Anbefalte innlegg

Tror jeg muligens må reservere noe bord siden Hanne kommer og skal demonstrere babybæring for oss og da hadde det vært kjekt å vite sånn ca hvor mange som kommer!

 

Dere fra Lillehammer er hjertlig velkommen dere også- hadde vært innmari koselig om dere klarte å fylle opp en bil og ta turen over til Gjøvik denne kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer( Monica) og så regner jeg med at Celine blir med. Hun har ihverfall sagt ja sist jeg spurte. Skal forhøre meg igjen jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok.Kl 12.30 i dag var eksamen over!!!!! Så nå er det ferie og fødsel.Ikke noe mer skole før slutten av aug!Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg har ikke vært på noen av treffene før, men det høres veldig hyggelig ut, så jeg skal prøve å ta meg en tur på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke vært med på¨møtene før, men nå har jeg lovet å komme... hihi! så, jepp jeg (natalia) kommer :)

innbiller meg med at jeg har fått litt mage også..hehe... blir ikke heeeelt uttafor, skal ta på meg en stram topp og vise mine millimeter! hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Ja je skal prøve å komme meg over til den andre siden i morgen ;-) Mulig en venninne av meg blir med oxo. Det var hun som fikk lurt meg inn på BIM i første omgang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Annemor37 jeg blir nok med jeg vøttu... Gubben sku itte jobbe seint i dag.... :))

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er blitt syk og kan desverre ikke komme i dag.

 

Monica Belinda :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neineinei!!! :( desverre... fikk vite igår at jeg kom opp i eksamen... samfunnslære, har ikke peiling på hva det er en gang... 300sider venter på å bli lest... jeg ville virkelig være med nå... men kan ikke risikere å stryke. beklager så mye, men får desverre ikke kommet idag... det var kjempesynd! :(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...