Gå til innhold

April: "Nå synes jeg du er tullete"


ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Ja vel...så er jeg vel det da..... Fikk passet påskrevet på apoteket i stad. Skulle bare en rask tur ut for å kjøpe flere Paracet stikkpiller til Lille. Han synes ikke noe om å få dem, så jeg har smurt de litt for at det skal være lettere å sette inn. Hittil har jeg brukt sink, men er litt usikker på hvor bra det er når han får så "mye" av det i tarmen som han har fått de siste dagene. Jeg tenkte på alternativer....og kom på sånn eksplorasjonskrem som brukes på sykehus/legekontor når endetarmen og anus skal undersøkes. Den må jo være grei å bruke tenkte jeg. På apoteket hadde de bare en GIGA tube, og jeg håper jo han snart blir bra så jeg ville ikke ha den, men ville heller kjøpe en boks vaselin. Da sa dama at jeg burde heller bruke glidemiddel fra intimhylla på stikkpillene. Jeg sa at det føltes liksom litt feil eller rart og ubehagelig og at jeg ikke hadde lyst til det, men heller ville ha vaselinboksen..... Det var da jeg fikk beskjeden i en nedlatende tone : "Nå synes jeg du er tullete"........ Ja vel...så er jeg vel det da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så unødvendig av hu på apoteket å si, det er vel helt opp til deg hva du vil kjøpe og ikke. Helt greit at hun nevnte hvilke alternativer du hadde, men det må jo også være greit at du velger det DU vil ha.

 

Tullete kan hun være selv, hi hi : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...ja da er nok jeg og tullete...! Men er nok hu på apoteket som er tullete! UTrolig uprofft sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet du hva! Hadde nok også reagert hvis jeg fikk foreslått det samme. Har jo å gjøre med visse assosiasjoner man får når man får den meldinga presentert (kanskje jeg er gammeldags;)... Så da kunne apotekeren ha spart seg for den nedlatende kommentaren etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si meg enig i de andre her!! Apotekdamen var tullete! Hva er det for noe å si da?

Håper det går bedre med Lille:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tullete sagt av en ansatt på apoteket - det skal vel være opp til deg hva du vil bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...