FruMamma med nr 2 Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har kjøpt meg en liten veske som passer til kjolen min, MEN Hvor gjør jeg av den i kirka? Lar den ligge i bilen eller? Jeg kommer til å ha nok med brudebuketten min, om jeg ikke skal ha med meg en veske inn i kirka også.... Men veska er lur å ha på festen, er plass til litt sminke osv der. Noen forslag? Takk for svar:)
2b&spira Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 jeg lar den nok ligge i bilen mens jeg er inne,tenker jeg..
FruMamma med nr 2 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2006 Ok, var det jeg tenkte egentlig jeg også Takk for svar! Lykke til!
anaina Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 En av forloverens oppgaver er å passe på veska til bruden
FruMamma med nr 2 Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2006 Ja, men hun kommer til å ha nok med kjolen min osv. Pluss at veska mi ikke passer til kjolen hennes, så jeg vil tro det ser litt rart ut...?
CB-BabyBoy Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 hei! Som noen nevnte, så kan du jo ha den i bilen. Men etterpå så ville jeg kanskje lagt den på et lurt sted (i lokalet hvor dere fester) slik at du har tilgang til den. Bak baren, kjøkkenet etc - man finner alltid en egnet plass! Vi skal ikke i kirken, så jeg kommer til å ha en liten bag med alt jeg trenger stående tilgjengelig. Kommer også til å legge en liten bunke kleenex ved min plass (litt gjemt bort) sammen med en lipgloss. Trenger ikke mer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå