Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Må jo være mykt og lett å bevege seg i.
Har tre søte små Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Fram til no har vi brukt Navigare sitt vi, og gutten min er 5 år. Det er mykt og bevegelig, tynt... Kjempe fornøyd med det jeg, og ikke er det så veldig dyrt heller. 300kr for bukse og jakke.
Luca Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Vi har fra Reflex, og det ser jeg mange bruker. HH har også et som er veldig mykt.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 HH kommer veldig dårlig ut på tester... de lekker! Tro det eller ei.. Men HM sine har fått god kritikk, samt Reflex og Lindex sine
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Vi har det tynne fra Skogstad.. Både lillegutt på 1 år, storebror på 3.Og storesøster på 5..Kjempekvalitet! Og det har fått utrolig røff behandling...
mai mammaen til to Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 de selger noen som er røde og blå på H&M og kappahl.... de er myke og lett å bevege seg i .... har sett at det er mange barn i barnehagen jeg jobber i som har slikt..og jeg syns det virker veldig bra..
Torpekjærringa Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 Regntøyet til Umbro er supert! Tynt og lett å bevege seg i , og det puster :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 H&M best i test i forbrukerportalen.... http://forbrukerportalen.no/filearchive/regntoytest.pdf http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/article448382.ece I forbrukerportalen kommer regntøy fra H&M best ut i test. I tv testen kommer Kappahl, tett fulgt av H&M best ut i test. Men Kappahl sitt tåler ikke så mye vask, derfor vant H&M sitt regntøy. Jeg har H%M sitt, og er overbevist om at dette er SUPERT. Ungen på snart 3 år har hatt det (i ulike størrelser da) siden han var knappe året. SUPERT. Mykt å bevege seg i. Bedre med en god genser under og en LETT jakke, enn en tynn genser og en TUNG regnjakke.... LØP Å KJØP........
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 Det myke til Reflex!!! 299 kr for hele settet. Her bruker barna kun det, og det holder de tørre og er lette å bevege seg i. Rimelig er det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå