Gå til innhold

magesmerter...


mamma mia1.

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+4 uker på vei og har hatt lite symptomer til no :)(bare litt vondt i magen). I natt våknet jeg av sterke mensenlignende smerter, men det varte ikke så lenge(5-10min). Har ikke hatt blødninger.... Er det andre som har opplevd det? Er det normalt?

Hilsen litt bekymret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt akkurat det samme. Fått skikkelig vondt i mage og korskrygg, akkurat sånn som når jeg skal ha mensen. Samme som hos deg varte det kanskje bare i noen minutter. Rar følelse..

Lurer også på om det er normalt..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt legen om akk det samme, han er spess. på fødselshjelp så han har nok greie på det, og han sa att så lenge det går over igjen og man ikke blør er det ikke farlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at fra dere begge....:)

De tre første månedene er nervepirrende...og tiden går så saaakte. Blir nervøs for alt som kan ligne på SA. Tror jeg vil føle meg litt tryggere etter 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hatt en del av disse menssmertene, og ikke bare 1 eller 3 ganger. Er sånne smerter man får når man har kynnere også, men om man får det såpass tidlig vet jeg ikke. Man får også litt smerter på grunn av at livmora vokser, men det er litt mer strekksmerter. Husker ikke helt hvordan de smertene var, men de kjennes på sidene.

 

Man håper i alle fall at det bare er normale ting som skjer. Vi er alle sammen redde for at vonde ting skal skje. Så jeg sier bare lykke til til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 8 uker på vei, og har hatt lenge det samme, varer fra 5 - 10 min, men uten blødninger. Prøv å gå på do, det hjelper litt. Og legg deg ned, jeg har brukt varmeflaske på "magen", og det demper smertene og hjelper så det går fortere over. Men faktisk når jeg tenker over det, så har jeg ikke hatt noen denne uken, så det har vel begynt å gå over!

Så lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei alle sammen..jeg sniker meg inn her.. jeg er med i desember klubben..''

det dere har heter kynnere.. jeg har også slitet utrolig med det og var veldig bekymret.. men ta det litt med ro da skal du ser at det blir bedre

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...