Gå til innhold

magen har stoppet å vokse, noen fler...?


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

jeg er 15+1 idag, og jeg syns magen vokste jevnt frem til uke 13, nå står det stille, ingen ting som skjer. Jeg vil se Gravid ut nå!!! er jo nesten 4mnd jo. Jeg ser bare ut som om jeg har lagt på meg litt rundt livet, mistet midjen liksom.

 

Noen fler som hadde det slik, når poppet magen ut, sånn at dere så gravide ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes magen sluttet å vokse da jeg var ca 15+0, men symfysemålet stiger, så da vokser det i allefall inni magen:) Har hørt at mange sier at magen plutselig kom over natten, så vi får vel bare vente å se om det sjer oss også. Jeg er 18+1 i dag, så jeg venter veldig på magen nå...hehe, men en liten en er jo der da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det gjorde det på meg og en periode.. det går veldig i rykk og napp synes jeg ;)

Plutselig kommer det litt mage igjen.. ;)

er nå 22+6 og den vokser fortsatt i rykk og napp;) bare litt raskere intervaller nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig i rykk og napp på meg også, "gravide"magen poppet ut i uke 17, var som deg, så litt oppblåst ut tom uke14, så gikk jeg litt tilbake før magen poppet ut:) Nå vokser den hver dag:) Jeg har magen midt i front, men noen får den jo mer utover på siden, så da kan det jo føles litt tregere, siden du sier du har mistet midjen kan du jo være en av dem som får en typisk jentemage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og ha mage.! Er bare 13+1 nå, så må nok vente en stund til. :( Føler meg bare kvapsete akkurat nå! Er oppbåst av og til, og føler magen står rett ut! Prøvde å se på gravidklær her en dag, men det funka ikke helt enda. Følte meg bare uvel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ganske stor mave, men den vokser ikke så mye nå. Er 14 +3 . Den er blitt litt breder liksom de siste dagene, men vokse tempoet har roet seg litt. Heldigvis.

Men symfyse målet øker likevel.

 

Så for meg norgesrekord om det skulle fortsette sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I uke 19 poppet magen ut på meg, da så den ikke kvapsete og fleskete ut lenger. Nå står den ut og vaier i vinden :-) Men da den først kom så kom den ganske heftig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk også med oppblåst mage og følte meg stusselig fra uke 13-uke 18. Men plutselig en morgen i uke 18 kjente jeg godt livmoren som en hard ball nederst i magen, og etter det har magen vokst med racerfart. særlig i uke 23-24 vokste den fort, så fort at det gjorde vondt! De siste dagene synes jeg derimot den har blitt mye mykere og ikke noe større, er 25+2 i dag. så de vokser nok litt i rykk og napp og på forskjellige måter, disse magene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg nesten litt...er i uke 15 og pupper har vært så såre hele tiden og magen blir uggen v berøring og nå i dag har den føltes sår også..... har ganske stor mage...ikke sånn hard, men tydelig relativt stor gravidmage. gledet meg til å få stor og hard mage, men nå er jeg redd den bare skal være enda sårere enn nå.. og at kroppen skal gjøre så vondt. er allerede veldig stiv i rygg og resten av kroppen....SKIKKELIG SYTEINNLEGG ALTSÅ! hehe..men blir jo litt nervøs...

Er det noen av deres pupper som "setter seg" når du har ligget stille, så når du rører på deg er det ganske så vondt...??akkurat som puppene har satt seg og ikke vil i annen stilling...?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...