Gå til innhold

stress på jobb


7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

uff.. er blitt sm.. teamlederen på jobb stresser seg opp og sier at

"vi klarer det ikke, vi kommer til å måtte jobbe overtid pga det her"

 

herregud-det er ikke sant!

jeg sitter med full kontroll på egne prosjekter, og det er kun hvis noen ringer inn på kontoret og trenger endring på en annonse etc at de må hjelpe meg-og det er uhyre sjeldent!

Blir så forbanna av det her altså..

det er så unødvendig å komme med en sånn kommentar..

det er da vel ikke min skyld at jeg fikk blødning i helgen(liten riktignok)

og har blitt enda verre i bekkenet?

Pokker og altså.. nå sitter jeg hjemme og er stressa i steden, og det var jo det jeg skulle unngå ved å være hjemme!

 

og uansett , om de hadde måttet jobbe overtid er jo ikke det MITT problem i utgangspunktet eller hva?(vikar)

 

uff-- sånn er det altså.. ikke noe kult det her..

får mest lyst til å bare forbli sm og ikke komme ned og hjelpe til med småting en gang hvis det skal være på den måten..

 

flere som føler det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dust! (temaleder - ikke du!!!!) Nei, det er ikke ditt problem at de må jobbe overtid, han er ansatt som leder for å takle sånne ting uten å komme med sånne kommentarer. Er arb.giver selv, og har vært sm siden april pga bekkenløsning.. Så det kan jo ramme alle!

Håper det går bra med deg, og at du ikke får flere blødninger! Pass på at du ikke stresser for mye på jobb, det er det ikke verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!

Legen sm meldte meg 100% ..uten å spørre meg en gang, og da må det jo være fordi han mener det er best.. jobber med salg nemlig og provisjon.. så det er ikke til å unngå stress..

ja, jeg har ikke hatt fler blødninger, men bekkenet ble MYE verre etter blødningen faktisk.. bare høyre side,, uff ikke kult .. tror du det kan ha en sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du! Har ikke hatt blødninger, men min bekkenløsning har vekslet fra side til side, men den ene er helt klart verst, det verker det stort sett hele tiden. Hvis jeg da presser meg, med husarbeid,jobb osv så holder jeg i ca en time, før det kryper fremover og ned i lysken, evt i isjasnerven bak i ryggen. Veldig irriterende, da jeg jobber som leder på treningsstudio til vanlig. Skal jo liksom være i form da:)

Har forøvrig ansvar for selgere (og har ansvar for salget selv) så jeg vet hvor utrolig tøft det er , et evig kjør for å oppnå budsjetter..Håper du vil ta hensyn til kroppen din, blødninger kan jo komme av mye rart og være helt uskyldig, men bekkenet ditt blir nok ikke mye bedre dersom du har en stressende jobb som krever at du må kjøre hardt på hver dag!

 

PS! Har endret nick;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen hyggelig tilbakemelding fra arb.giver det der, nei! Hun kunne spart seg det. Uansett, forsøk å ikke plage deg selv med tanker rundt jobben, tenk heller at du er en kommende mor som gjør det beste for ditt barn. For det er slik det er. Dersom legen synes du skulle sykemeldes, er det det beste for deg og den lille. Og det er det viktigste akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ikke tenk på dem. Kan vedde på at ingen TAKKER deg hvis du kommer på jobb.. Tenk på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og takk alle sammen:)

du.. prinsivente.. jeg jobber også på treningssenter(deltid som instuktør)så det er jo også en av grunnene til at folk kommer med sånne kommentarer som"er ikke du i så bra form da?"

godt å høre det er fler der ute som sliter..

ja, nå skal jeg nedom jobb og avvikle noen prosjekter.. etterpå bort på treninga å sykle litt.. det er jo det eneste som funker for bekkenet ;) må ikke forfalle helt heller..;)

 

tusen takk for svar alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker det å sykle? Skal prøve det,da. Er jo aerobicjunkie, har pleid åp kjøre 4-5 timer fast i uken. Armene har blitt fiskeboller, vekten har gått ned(!!!!) etter å ikke kunnet kjøre så mye styrketrening, men alt ser jo bare slapt og fælt ut! Men,men det viser jo bare at dette rammer uansett. Legen sa at jeg hadde vært på krykker nå,dersom jeg ikke hadde vært så sterk fra før, så det er jo litt til hjelp.. Har slitt mye med rygg etter forrige svangerskap, så fysio har jo advart meg om at dette ville komme, men KJIPT for det!!! Prøver å gjøre noen Yoga øvelser(har kjørt Yogatimer ogaå), men synes det også er litt kjedelig nå!

Skikkelig sutrekopp:) Har lyst til å gå inn på en knallhard time, og bare kjøre meg helt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bare si en ting.. SYKKEL!

Det funker skikkelig bra for meg i hvertfall.. og mye mer skånsomt for bekkenet..og da kan jeg ta litt vekter på armer etc etter det ..

Pleier å ha Body Pump og MRL og Body Jam jeg da..

Savner å ta meg helt ut jeg og.. men skal sykle.. Fysio sa til meg og at jeg kunne ganget smertene med 100 hadde jeg ikke trena.. så kom deg på sykkelen og prøv. ;) . det kan hjelpe.. holder blodomløpet i gang i hvertfall. ;)

 

jeg er 22+6 i dag .. du ?

 

nå skal jeg nedom jobben og snakke med teamlederen og sjefen.. æsj.. skriver mer når jeg er tilbake ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er alltid så trist når sjefer ikke klarer å oppføre seg i henhold til sin jobb. Hvordan han løser små eller større kapasitetskriser er IKKE slikt man sier til den sykemeldte. Jeg skjønner godt at du ikke får lyst til å dra på jobb mer nå. Sender med et par linker som kanskje kan få deg til å ta det mer med ro;), håper du ikke tar det ille opp.

 

www.lkb.no (Landsforeningen for Kvinner med Bekkenløsningsplager)

http://home.no.net/gjgb/minhistorie.html (privat nettside om ei som har slitt masse med bekken)

http://home.online.no/~astridtl/lunestad/(samme)

 

 

Husk at vi skal ha det bra i permisjonstiden også, og jo mer vi presser oss nå, jo vanskeligere kan det bli senere.

Hilsen ei som også jobber med salg, men som prøver å holde seg frisk til permisjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22+3 Ligger 3 dager bak deg:)

Lykke til på jobben!!!!!!

Er spent på å høre hvordan det går:=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare strate med å si tusen atkk for al støtte jenter;)

Det gikk faktisk bra på jobben.. de var mye mer støttende enn de virket som.. dessuten har jeg fått koplet opp jobb mailen hjemme.. så jeg kan få sjekket mail osv, slik at jeg selv har bedre samvittighet;)

Det var deilig..

Men som jeg sa på jobben i dag også.. vi kan vel belage oss på at jeg blir borte fom nå .. men jeg kommer nedom på jobb innimellom for å sjekke at alt står bra til.. de var veldig positive til at jeg ok initiativet til dette selv så klart.. men det var bra for meg ..Da trenger de jo ikke vikar for meg.. jeg er 100 fulltidsansatt, men de har heller ikke råd til vikar.. hele avd står og faller på budsjetter hele tiden .. så det er deilig å vite at dette kommer til å ordne seg ;)

 

Hva de gjør i ferie avviklingen , det er ikke opp til meg heldigvis;)

 

Er letta .. det er lurt å ta en tur på jobb innimellom.. har ikke så dårlig samvittighet nå.. og dessuten etter 2 timer jeg var dernede verket det sånn i bekkenet ay jeg skjønner at jeg MÅ holde meg vekk,.. så sånn er det bare !

 

takk for at dere er der ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...