Gå til innhold

Bebe confort & Jane Slalom Pro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har begynt på jakten etter den ultimate barnevognen ;) Jeg har sett på Bebe confort og Jane Slalom Pro vogner på nettet og synes de ser bra ut. Er det noen som vet hvor jeg kan finne forhandlere for disse barnevogner, jeg har lyst til å se de "live".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står mellom disse for oss også, men holder nok en liten knapp på Bebe... synes den har absolutt alt, og er litt kulere i design enn Jane.

De selger den kun på Babykos, fire steder i landet, på østlandet ligger den i sandvika.

Jane har de på Babyverden. Kult at det er flere som vurderer disse vognene, hører lite om de, og skjønner ikke hvorfor. De er heller aldri med i noen tester.

Skrevet

1000 takk for hjelpen!! Jeg har febrilskt lett på internet uten å finne forhandlere.

Jeg holder også en knapp på Bebe... men, skal ikke være fordomsfull og skal se begge ;)

Bilsetet til Bebe er med i tester (og den scorer passe bra), men ellers er det lite å høre om disse merkene.

Ei av mine venninner har Bebe og hun synes den er helt suveren.

Lykke til med valget!

Skrevet

I like måte! Hvis flere har hørt noe om disse vognene er det veldig fint om dere deler med oss! Vi skal til Spania om noen uker, så jeg skal sjekke prisen og kanskje kjøpe vognen der, tror det er veldig mye å spare, i hvert fall når man tar inn selv og later som man bruker det og slipper toll!

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har kjøpt Bebe Confort Loola vogn med Windoo bag, og Creatis bilsete. Jeg bor i Storbritannia, og her selger de et på alle baby-butikker - virker som et veldig populært merke her iallefall. Har jo ikke fått testet det ut enda med baby oppi, men det står klart her i stua og virker kjempebra. Bilsetet er myyyye finere enn det jeg hadde til 1. mann - er så godt polstret i ryggen, og ser lett ut å installere. Jeg betalte vel ca. £400 for alt tilsammen (inkl. matchende stellebag også), men vet ikke hva det koster i andre land. Vognen er muligens ikke så praktisk i land med mye snø - hjulene er jo ganske små - men det problemet har vi jo ikke her jeg bor =)

Skrevet

Jeg har Bebe Confort High Trek vogna med Windoo bagen, sportsvognsdelen og Creatis bilsete.

Blir somsagt bare solgt 4 steder i Norge på butikkene Babykos og der er den svindyr ...

Jeg kjøpte min i Paris og betalte under halve prisen + bittelitt overvekt på flyet hjem :o)

Er sååå fornøyd ... selv om jeg ikke har fått tatt den i bruk enda for det er forsatt noen dager til nurket kommer! Har et vennepar som har den også og de er superfornøyde.

Nå husker ikke jeg hvordan Bebe Confort Loola vogna er som hun over her nevner, men High Trek har ihvertfall store gode hjul som jeg tror også vil bli bra på vinterføre ...

Du som skal til Spania, se om du får kjøpt den der ... eller eventuelt, sjekk om dere kan få bestilt på nett via utlandet! Tror det er mye penger å spare der ja :o)

Bebe Confort ANBEFALES!

Skrevet

Hei,

Jeg har Jane Slalom, og er veldig fornøyd med den, men savner å kunne snu sittedelen begge veier slik man kan med Bebe Confort. Så hvis jeg skulle valgt om igjen ville jeg nok valgt den istedenfor. Jane Slalom er helt suveren å trille, og vår lillegutt trives veldig godt i den. Den er også vesentlig lettere i vekt enn Bebe Confort.

Skrevet

Hvis du skal til Spania kan du iallefall spare mye på å kjøpe Jane der. Tror det er nesten halv pris.

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi endte opp med å kjøpe Jané slalom pro med bilsete (ikke matrix men en annen), kjøpte hele pakken med tre deler (bagvogn-del) for 4400 i spania når vi var på ferie der i sommer! Da kom vi under momsgrensen også, så det ble superbillig. Tror tilsvarende koster omtrent det dobbelte her. Bebe var like billig, high trek selges ikke i vanlige butikker i spania, men Prenatal har den under eget merke (det er nøyaktig samme vognen). Vurderte litt fram og tilbake dette med at man ikke kan snu sportsvogndelen, og kom til at det ikke var så farlig, sist hadde vi ikke behov for å ha den vendt mot oss, bedre at de vender seg mot verden enn mamma'n hele tiden!

Synes i alle fall ellers at sportsvogndelen på Jane virker mer solid enn på bebe high trek'en. Det var også kulere stoff på Jane-vognene i spania enn hva jeg har sett i norge. Eneste som kan trekker litt ned er dårlig lagringsplass under vogna, nettet under er nok ikke så solid og stort.

Med 6 uker til termin gleder vi oss veldig til å ta i bruk vogna som har vanvittig bra "kjøreegenskaper"!

Skrevet

Hei !

Ser du vurderer å kjøpe Janè Slalom Pro.

Jeg skal selge min ! Kjøpt i september-05, mørk blå, og det er KUN sportsvogna som er brukt.

Kjøpte vogn for evt flere barn, men prod. er lagt litt på is. Derfor selger jeg vogna.

Vogna er jo åpenbart svært behagelig både for barnet og den som triller. Bilder kan evt mailes hvis ønskelig.

Pris er kr 4.000,- + evt frakt.

Skrevet

Hei !!

Har kjøpt bebe confort og de er helt geniale.... betalte mye for den da... kjøpte med windoo bag og med high treck hjul men den er så genial... så lettvint og greit og alle skyter den opp i skyene..... den er bare helt fantastisk.. og har god erfaring med barnevogner så kan bare anbefale den på det varmeste :=)

• 3 år senere...
Skrevet

Hei :)

Kjøpte faktisk Jane slalom Pro vogn i går på Barnas Butikk på Tiller. Den skal legges sammen med Barnas Hus, og de har derfor 50-70 % på barneutstyr. Synes det er veldig vanskelig å velge vogn siden det er så mye å velge mellom, og alle sier sitt om alle vognene.

Det var en pakkepris til rundt 3700 som innehold Jan Slalom Pro vognen med både sitte- og liggebagen, og i tillegg fikk vi med bilstol. Denne pakken hadde før kostet nærmere 8000, og vi synes derfor vo gjorde et veldig godt kjøp.

Gøy å se at noen andre tenker på den også, siden jeg aldri før har hørt om merket, og derfor er litt skeptisk. Har jo enda ikke prøvd vognen, siden den lille ikke kommer før i februar, så det blir spennede! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...