Gå til innhold

Noen som skal ha falske negler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt noen på vita som jeg skal ha på dagen min...Skal gifte meg i utlandet, så hakke peiling på noen salonger jeg kan gå å få lagt...Håper de sitter ut dagen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal støpe negler, men gjør det hos negledesigner. Synes det er veldig elegant, særlig på en sånn dag.

Har hatt slike negler flere ganger før og de sitter bra. Det går jo an å gjøre det i Norge før du reiser.

Skrevet

Jeg skal ha negler, men de støper jeg hos salong. Selv om du gifter deg utenlands kan du jo bare støpe neglene noen dager i forveien er hjemme:)

Skrevet

jeg skal støpe på negler har hatt det før å de sitter kjempe bra på og er veldig rent og elegant..

Skrevet

# Hovedinnlegger # Hei! Jeg drar 13 dager før jeg gifter meg, så jeg tar ikke sjangs på at de sitter fint.Kjipt hvis jeg mister en.......;( Men jeg får sjekke ordentlig der:)

Skrevet

Dersom du reiser så tidlig, så har du jo litt tid til å finne noen der som kan støpe negler. Min erfaring er at veldig mange frisører tilbyr neglepleie m.m. i de landene/ på de stedene jeg har vært. Og det er ofte veldig mye billigere enn her. Så du kan jo prøve. Dersom det ikke blir fint så kan du jo bare be om å ta det av igjen og gjøre det selv (VITA)..

Skrevet

Ikke noe problem å få de støpt før du reiser. Jeg har støpte negler hele tiden jeg og de holder seg pene lenge. Du kan bare file dem litt og evt ta på litt lakk så er de som nye :-)

Ikke lett å sette slike på pent selv. tro meg, jeg har prøvd mange ganger :-)

Skrevet

# Hovedinnl# Jeg gikk jevnlig på neglakademiet og hadde falske negler før jeg fikk bebiss, og jeg opplevde mange ganger at de enten datt av eller så ble de kjempe stygge på kanten.Jeg gikk fast hver 14 dag og fikset de:) Neglene mine vokser så fort så jeg vil at de skal være perfekte på dagen..

Skrevet

Kan du ikke bare teste ut de du har kjøpt nå? så ser du hvordan de sitter. Så kan du jo bare kjøpe et sett til, som du kan sette på før bryllupet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...