Gå til innhold

Er tankegangen min helt på trynet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i en pitteliten "krise" følesemessig. Det har gått opp for meg at en dag vil barnefar kanskje treffe en dame, kanskje få flere barn og bli lykkelig. Og verre er det hvis han får det før meg.

Selv om det var jeg som ba han gå, så hadde jeg god grunn. For han såret meg DYPT!

Er det noen andre enn meg som ser rødt ved tanken på dette og vil at exen skal leve ensom og alene for å få all tiden i verden til å angre i EVIGHET for hva han gjorde?

(jeg er ikke vanligvis sånn, bare litt i det bittre hjørnet i dag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte/tenker slik om min far. Jeg så hvor mye han såret mamma med å være utro, jeg ser hvordan han sårer barna ved å ikke følge dem opp. Derfor ønsker jeg at han en dag blir bedratt og at han blir sittende på gamlehjemmet alene uten besøk.

Ikke hyggelige tanker, og de er ikke der hele tiden. Men skal innrømme at de nå har vært der i 19 år. Han er og blir et menneske som såret meg så mye at jeg ikke klarer å tilgi ham.

Skrevet

Tenker akkurat slik om faren til datra mi jeg også.

Og det verste er det at jeg ser for meg at jeg klarer å hjelpe han (han har et alkoholproblem/psykisk problem) og at noen annen får være lykkelug med den "gamle" xxx som jeg savner... Jeg savner den han var før han såret meg, og hvis han blir den igjen, så kommer jeg til å ha det grusomt hvis jeg ser han lykkelig med noen annen...

Kan bli gal av disse tankene....

Skrevet

Skjønner din tankegang så aaaaallllt for godt!

Men jeg derimot håper xn finner seg noen nye FORT!!! For da er jeg kvitt han! Han er en god far og har såret meg mer enn noen andre menneske i verden! Men vil derfor bli 100% kvitt han så fort som mulig! :oP Vet at han ikke vil ha flere barn så om han får det så er det ufrivillig! *LER* Han nekter å sterilisere seg...er redd for dingsen din *LER* så han om det....

Skrevet

Er du meg? hehe.. kunne skrevet det heeelt likt selv.. eksen din høres klin lik min ut og! sad but true... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...