Gå til innhold

Fotograf til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle gifte oss kun med familien tilstede. Et lite bryllup uten mye styr, med andre ord. Vi hadde planlagt å gifte oss i bunad. Nå ble det brudekjole likevel, og jeg skal sminkes og sette opp håret. Vi har ikke bestilt fotograf, men nå som jeg likevel skal "stæsjes" opp, angrer jeg litt på dette. Vi gifter oss i august, så det er jo altfor sent å gjøre noe med dette nå. Noen råd?? Skal vi bare satse på at familie ig forlovere greier å få til noe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal la onkelen til min forovede ta bildene mne han er jo så å si fotograf (vg)hehe..

Skrevet

Regner med du har ringt rundt til fotografer og forhørt deg om det er ledig hos noen av dem ettersom du skriver at det er altfor seint å få ordnet det nå?!

En liten avsporing her, men da jeg ringte rundt før jul for å høre litt på priser hos fotografer og frisører, fikk jeg beskjed om at jeg måtte bestille time før jul. Nå driver jeg og sjekker opp litt mer i forhold til frisør-time for meg og min forlover, og det er fortsatt ledig hos flere frisører i byen hvor vi skal gifte oss. Vi skal forresten gifte oss 8. juli, så det er bare en måned til, og likevel er det altså fortsatt ledig plass.

Ellers ville jeg ha hørt med en eller to i familie eller blant venner om de kunne være så vennlige å fotografere i bryllupet deres. Gjerne låne dem et kamera om dere har et bra et. Men husk isåfall å gi dem litt grundig "opplæring" på kameraet hvis det er et ukjent kamera for dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...