ana baroma Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Vi skal til Tyrkia til høsten:-) Gleder meg masse til å fortelle det til stesønnen min i morgen. Han snakker stadig om hvor greit det er i syden, for der kan man bade, bade, bade, bade osv:-))) Vi har sagt at vi skal reise ned en gang om noen år kanskje.... hehe:-) Gleeeeeeeeeeeeder meg!!
trøndermamma Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Å, misunner deg! Holder på å snakke om å dra neste høst vi! Var i Tyrkia for 2 år siden, og vi hadde det kjempefint! Hvor i Tyrkia skal dere da?
ungdomsmor Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 åh så deilig da,vi tenker og dra ditt neste år,hvor er det dere skal da?vi snakker om alanya.
ana baroma Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2006 Vi skal til icmeler, rett ved marmaris. Har vært der og i Alanya før - men fikk best tilbud i Icmeler. Dessuten er det ganske fredelig der (vi er ganske fredelig av oss:-) Jr ble kjempeglad, og opplyste om dette i dag på førskoledagen sin. Stor stas med stort basseng;-))
☆Gudlo☆ Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Å, så gøy! Jeg har aldri vært i syden før faktisk! Men jeg er ganske så Danmarksfrelst. Det er syden for meg;o)
Gjest Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Så deilig da, har vært i Tyrkia vi også og koste oss masse der! Goood tur når den tid kommer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå