Gå til innhold

Samboer fikserer veldig på mine voksende bryster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ikke er gravid har jeg små bryster, dvs 70B. Nå som jeg er halveis i svangerskapet er jeg riktig så barmfager, og min samboer (og jeg) elsker det! Han må bare kjæle og "grafse" på dem hele tiden. Kan knapt la ham se meg naken uten at han straks kommer bort og tar på dem og slikker på brystvortene. Har jeg klær på stikker han stadig hendene oppunder genseren min. Han liker også veldig godt å slå lett på dem med fingrene fra undersiden, slik at de disser masse. Og han ber meg gjerne om å riste på dem når jeg er naken, noe som gjør meg litt flau men mest kåt.. Jeg merker at brystene er veldig følsomme nå, så jeg nyter at han koser med dem, men er samtidig bekymret. Hva om han blir fryktelig skuffet den dagen jeg vender tilbake til min vanlige beskjedne bryststørrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Tror nok han liker brystene dine som de er, fordi de er _dine_ -men nyter det ekstra nå i denne tiden hvor de er litt større og mer følsomme. Og kanskje akkurat det at du også elsker at de er litt større gjør at han liker de bedre og? :)

Hva om du tar opp bekymringene dine med han? :)

Skrevet

Kjenner meg igjen her, ja! Både mannen min og jeg elsker de store brystene under svangerskapet. Det er veldig fokus på dem :-) Er gravid nå for 2.gang og det samme gjaldt forrige gang. Som jeg sier til han nå - nyt det så lenge puppene er tilgjengelige for deg, om noen uker er ikke puppene forbeholdt deg lenger!! Det er bare å kose seg nå, men av erfaring så gjør det ingenting om str blir mindre igjen etterpå, dette går så gradvis og ikke merkbart. Det mest merkbare er at når du har født kommer babyen til å ta helt over, du blir sår og oppsvulmet og alt gjør bare VONDT. Så blir det bedre igjen, men det er litt annerledes med melk i puppene enn uten. Etter amming blir nok alt som det var før du ble gravid. Dette med pupper under svangerskap er bare en herlig bonus en periode :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...