Gå til innhold

3d ul i tønsberg?


 Januar07 <3 Februar12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for svar!lykke til!hvor langt på vei er du?vet du hvor langt man kan være på vei før det er for sent?har en venninne som er 32 uker på vei,som gjerne vil ta det.hørte at det er best mellom 23 og 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte å bestilte time der i dag,da fikk jeg vite at det var best mellom uke 24 og 30.Jeg skal ikke dit før fredag 1 september,så det er enda en lang stund til.

 

I tilegg bestilte vi et opphold på spa hotell der jeg får behandling som er spesilelt laget for gravide,så jeg skal være der hele helgen,gjett om jeg gleder meg.Spa hotellet vi skal til,heter Holmsbu,hvis det er noen som lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh..så deilig!!!hvor langt er du på vei da?lurte på om jeg burde fått bestilt jeg også..:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært veldig mye på nøtterøy ul inst. Var der i dette svangerskapet i uke 14 og da sa han at det ble en gutt, men på ul på sykehuset i TBG sa jm at det ble jente. Han hadde jo rett under de to første svangerskapene mine, men kanskje ikke denne gang. Han tar seg veldig god tid til deg og er veldig hyggelig. ( henne også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har foreløpig termin 22 november.

 

Jeg tror jeg hadde angret om jeg ikke kostet på meg det.Jeg må jo reise et stykke,men elsker å reise,så det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...