nitro circus Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har kjøpt feil str!! Dette flotte settet er i str 80C og 38 i trusa... Har bilder av det, og prislappen sitter på..... Litt trangt til meg, og bor for langt unna butikken til å bytte....dumt med impulskjøp!!! : ( Gi meg et vink da...
nitro circus Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2006 http://www.libero.no/Pages/BuySell/BuySellViewItem.aspx?id=2310&itemid=65691&SavedSearch=16;-1;16;-1;1;10;;-1
nitro circus Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2006 Kan følge med strømper også...stay ups! Kan gjøre et billig kupp her på komplett undertøy.
kokka Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Hvor har du kjøpt det? Det blir nok forlite for meg også. Men jeg kunne tenke meg noe sånnt.
nitro circus Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2006 Settet er kjøpt i danmark, så derfor orker jeg ikke bytte det.. ; ) Korsettet har myke, men holdbare spiler, 3 rader med hemper..og kostet 499, prislappen er på. Stringtrusa kostet 249 kr. Samme detaljer med knyting i siden på korsettet som bak i trusa. Gi bud!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 Unnskyld meg, men gidder dere å kjøpe undertøy av noen dere ikke kjenner? Greit at noen prøver å spare inn på div, men HERE GUUUUUD;) Men det er kanskje mer HERE GUUUD av henne som selger det...Kniiiis.
nitro circus Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2006 Om man bruker den str, så er det jo et godt tilbud....lappene henger jo på og alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå