Gå til innhold

noen som er gode på søknad om fødselspenger?? trenger litt hjelp..


Gjest

Anbefalte innlegg

tenkte jeg skulle sette meg ned å fylle ut søknad om fødselspenger, men det er visst ikke så lett som jeg trodde.. lurer på litt i den forbindelse, og håper det er noen som gidder og kan hjelpe meg litt..

 

jeg går i vikariat som går ut 1.september. min termin er 8.september, og jeg går ut i permisjon 18 august. siden arbeidsforholdet mitt går ut mens jeg er i permisjon, regner jeg med at arbeidsgiver ikke kommer til å betale lønn til meg som vanlig for så å få det refundert av trygdekontorer? og det kommer jeg da til å tape på det ved beregning av feriepenger. (trygdekontoret gir vel bare feriepenger for de første 12 (15) ukene av stønadsperioden..)

så til spørsmålet! på søknaden skal vi skrive ned når mor (evt. far) skal avvikle ferie. er det noe man må gjøre?? ta ut ferie i permisjonstiden liksom? og 5 hele uker i såfall da?? er ikke helt sikker på om jeg skjønner helt det her jeg.. takker for all hjelp jeg kan få!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har tilgode ferie i år kan du få forlenga vikariatet ditt slik at du kan forlenge permisjonstida med ferien. Ferie neste år trenger du ikke ta siden du da ikke har noen jobb som krever at du tar ferie... Selv har jeg fast stilling og forlenger permisjonstida med ferien min, men da får jeg jo lønn fra arbeidsgiver de ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...