Gå til innhold

Hva er det styggeste navnet du vet om?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Filippa er jo sååå nydelig navn.

 

Jeg liker ikke Patric, Svein, Thorolf,

 

Kari, Sonja, Guro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hører hva du sier "anonym" , men det er forskjell på at noen ikke liker et navn og at en synes navnet er direkte stygt..! Skjønner ikke helt vitsen med å lage en slik tråd..?? Man kan selvsagt ikke vente at alle liker navnet man velger til sitt barn, men det er selvsagt ikke morsomt å høre noen sier det er stygt.

 

Det er få navn jeg synes er direkte stygge, men har jeg denne meningen føler jeg ikke for å flagge med det, kan derimot si at jeg ikke liker et navn speiselt godt.....Det er forskjell!!

 

Så hvis det var du som laget denne tråden, må du også tåle å få negative reaksjoner...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med Veslemøy, er vel ikke så stygt, men å være 34 år, ha to barn og hete " lille jomfru" er vel ikke noen drøm vel??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ann-Carlotte og Yvonne-Jeanette *SPY!!!!!*

 

Av guttenavn må det bli alle dobbeltnavn som strater på Dan eller Ivan. Dan-Børge Akerø har kanskje Norges styggeste navn tilsammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen synes dette er et teit innlegg fordi noen kan jo bli såret av at deres barn heter akkurat det som andre synes ikke er pent.

 

Da er det jo bare å la være å lese denne tråden i utgangspunktet - overskriften sier jo klart å tydelig hva tråden inneholder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sønn som heter Nathaniel.. Er faktisk veldig så fornøyd med det navnet, og navnet har langt fra noen "feminin" tilknytning. Nathalie er faktisk tatt etter.. Men HELDIGVIS er det hver sin smak. Glad for at enkelte "kjedelige" personer her inne ikke vil velge det samme. Dessuten er et av de styggeste navnene jeg vet om Marie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RAKEL, det er rett og slett fælt!!

 

Så liker jeg ikke Isabell, Charlotte, Melanie, Michelle+++

 

Heller ikke Robin, Remi, Daniel+++

 

Vil også holde meg unna alle poppis-navn...

 

Da jeg gikk på skolen het "alle" Cathrine, Christine, Silje, Anne, Ida...Det må være kjedelig å hete Det samme som alle andre, med en bokstav bak på skolen.. Som de 5 Kristine/Christine jeg gikk i klasse med. Eller Kristoffer, Erik, Kristian...som guttene het.

 

Vil definetivt unngå Emma, Amalie, Thea, Celine/-a og Mathias, Elias, Andreas, Didrik...samt andre poppis-navn!

 

Hilsen en med navnedilla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente: Åshild, Arnhild, Ragnhild, Gudrunn, Tora, Klara..

(guttaktige\gammeldagse og\eller "harde")

 

Gutt: Arne, Ingolf, Tørrvald, Bøgvald, Søren, Olve...

(Gammeldagse og fæle...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT UTROLIG at dere gidder å starte et innlegg som dette. Det er ikke noe i veien med noen navn. Hva hvis din bestevenn het Brynhild??? Hva kan du gjøre med navnet dersom personen er et ok menneske. Nei hold et mer proff nivå her inne og ikke støt folk med dumme utspill.

 

Men det går vel greit så lenge dere kan legge inn under anonymt

 

SKJERPINGS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...