Gå til innhold

Hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny her! Er 16 år, og har en sønn på 1 år:-) Han er den lille kosebamsen min;-)

Er sammen med pappan hans, og vi planlegger å få et barn til snart! Gleder oss veldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Koz fra Annabelle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEi hei :)

Så koselig da:)

Hvor i landet holder dere til? Hvordan var det å bli mor så ung?

Jeg er selv 21 og har to døtre. Ene er 2,5 år, mens vesla er 5 uker=)

Skrevet

hvor i landet er det du holder til da??

Skrevet

har du tenkt på utdanning og hvem betaler for ungen?

Skrevet

Hei Annabelle=)

Velkommen hit.. jeg selv er 18 og har en herlig sønn på 9 mnd.. vi holder til på hamar.. og ikke bry deg om de som skal provosere og sånn.. det er bare de som trur de er så mye bedre som blander seg borti.. vil du ha et bran til så gjør du det.. jeg skal vel snart lage et til jeg å=)

klem fra Irene og Christian

Skrevet

Hei igjen!

Jeg bor sammen med pappan til Matteo. vi har egen leilighet i kjellern hos foreldra mine. jeg går på skole ja, og jobber ved siden av. Pappan går også på skole og jobber. vi klarer oss helt fint vi!

for meg er det å få barn det fineste i hele verden og jeg håper vi kan få mange barn. mamma og pappa er også glade for at vi har fått barn. de vil gjerne ha flere barnebarn:-) :-) mamma er ung da. Hun er bare 30 år, så vi har fått barn tidlig i vår familie. håper mine barn også får barn tidlig, for det er kjempe koselig synes jeg.

Klem Annabelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...