Gå til innhold

Til attpåklatt:)


  ♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Hei på deg! Hvordan har du det om dagen? Har du vært mye plaget med kynnere?

Jeg reiser på ferie i morra da, er litt nervøs på grunn av reisen men går nok bra det...:) Det blir i hvertfall godt med en liten ferie... Ellers går det bra hos meg... Har fortsatt mye kynnere men det får jeg jo ikke gjort så mye med:)

Håper du har det bra??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEISANN!!!

jeg har det pr i dag helt jævlig faktisk,hehe.vært våken nesten hele natta med vonde kynnere.de kom liksom uansett hva jeg gjorde.var like før jeg ringte jm ja.men er bedre i dag.så fremt jeg sitter helt i ro.....

heldige deg som skal på ferie!!! kos deg masse,går bra alt skal du se.legen sa jo du bare skulle reise.så slå ut håret,magen,ja alt som er,å kos deg.!!! det ville jeg ha gjort,hihi

må få raport når du kommer hjem da.gid jeg kunne reist utenlands...men det blir vel en gang,om 15år.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, har du det?! Så kjedelig da! Har selv vært plaget så mye de siste dagene!!!

Forbaskade kynnere! Kan de ikke bare gi seg??! Det kommer nok ikke til å ta 15 år før du kan reise litt skal du se;)

Jeg skriver sikkert til deg når jeg er der nede også;) Må jo vite åssen du har det, og har jo tilgang til internet der også:)

Er bare glad for hver dag som går bra! Vi må holde ut vi! Er jo faktisk ikke de eneste som er plaget med dette, er jo mange innlegg for tida ang. kynnere!

Sov godt da så hører du fra meg snart!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,gudsjelåv er vi ikke di eneste,,...skal ta meg en ekstra tur til jm hvis de fortsetter sånn.var litt for mye,og for vondt i natt syns jeg.

tenker jeg tar en tur utenlands når knærtn blir stor jeg....om ikke før,hehe

god tur,og kos deg masse. jeg låver å ikke snike i køen,eller noe annet mens du er borte.hahaha...

skal bli en ekte sofagris,og holde meg heeelt i ro....(Tror jeg da) =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...