Gå til innhold

Er det noen som vet når man bør søke plass ved sykehus?


Gunnie

Anbefalte innlegg

Ringte legen i dag og fikk beskjed om at jeg ikke kunne få legetime før 29. juni. Er da gått inn i min 9 uke. Er dette vanlig? Kan jeg bare slappe av i forhold til sykehusvalg? Går ut i fra at jeg må vente til jeg har vært hos legen med å søke/velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Vet desverre ikke når man bør søke plass ved sykehus. Kanskje greit å snakke med legen om det? Jeg skal ikke på 1. kontroll før 11.juli, og da er jeg i 11 uke... Hun dama på legekontoret hadde visst ikke peiling på å regne uker og sånn. Uansett regner jeg med at det ikke er noe problem. Tar heller kontakt hvis jeg trenger noe før det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg tror dette med sykehus valg kommet litt ann på hvor stort press det er på det sykehuset du vil inn på. Hvis det er stort press ville jeg kanskje ringt jordmor eller legen og spurt om du burde søke allerede nå. Har lest om noen av de jentene som er kommet lenger enn oss som gjorde det.. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Regner med at du bor et sted hvor det er mange sykehus, her hvor jeg bor er det liksom ikke så mange valg... Jeg fikk heller ikke time hos lege før 17 juli og da er jeg 12 uker på vei, kanskje det er vanlig..Kan ikke huske at jeg var hos legen så sent med mine to første barn. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...