Gå til innhold

Har dere tips for å få orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å få orgasme under samleie, har dere erfarne damer noen tips å gi bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke alt som er likt for alle, men kan jo fortelle hvordan jeg får det til?

For at jeg i det hele skal ha sjangs til å komme innen 1 time så er det viktig at jeg er skikkelig KÅT!! ;) (VIKTIG!!)

jeg pleier å få det lettest til ved at jeg heiser føttene LITT opp, og sirkulerer med hoftene, opp og ned, frem og tilbake.. ;)

mens jeg gjør dette prøver jeg også mest mulig og få klitorisen til å være litt uti ham (da jeg kommer)

Og han må gjøre det ROLIG for at det skal gå fortest mulig... begynner han å jokke på i en full fart er det ikke sjangs for meg.. ;)

Men uansett.. Etter en stund finner dere ut hva som fungerer for dere... Dette var bare slik jeg får det til...

ÅÅÅ!! Til slutt... Ett lite tips.... hvordan får du orgasme når du selv onanerer??

Det var slik jeg fant ut hva jeg skulle gjøre... For når jeg onanerer løfter jeg alltid hoftene i sirklende bevegelser, og så fant jeg ut at dette skulle jeg prøve da vi hadde sex også.. Og det funket!! :D

Verdt et forsøk??

Uansett.. Håper dette hjalp deg litt ;)

Skrevet

Takk! Skal prøve dine råd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...