Gå til innhold

SE hvor fantastisk snill mamma er!!! (spesielt til dere som venter nummer tre av samme kjønn)


Susanne-75 3 gutter!

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på ultralyd! Selv om jeg var forberedt, var skuffelsen overaskende stor da jeg fikk se at det var gutt nummer tre som ventes, ble helt tatt på senga av den skuffelsen! Snakket med mamma om den, og se hva hun ga meg noen timer etterpå:

 

Du lille DEG!

 

Kjære lille gutten min

du som bor i magen min

mammas øyne -

pappas smil

vi blir stolt når du blir til!

 

Storebrødre

to i lag

skal deg klemme

hver en dag

stryke deg - og dine tær

Kjempeglad - for at DU er!

 

Alle dager

som vi får - Vi i lag

år for år

latter, tårer -

fryd og gammen -

Det går bra - vi er jo

Sammen !

 

Fra MOR,

Som ønsker DEG velkommen!

 

Var ikke det vakkert!!???

 

Skuffelsen forsvant like brått som den kom, gleden og stoltheten erstattet den raskt - jeg skal få tre friske gutter!!! Hvis alt går bra i 20 uker til, kryss kryss!!

 

Så i dag har jeg "fått" en gutt, og han får et vakkert dikt i albumet allerede før han er født!!! Laget spesielt til han!!! Og vi kan begynne den spennende navnejakten!! Må si det har vært en innholdsrik dag!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjempenydelig:)

venter nr 3 jeg også, ska på ul om 1 uke,har 2 gutter fra før!

skal ikke legge skjul på at jeg ønsker meg en jente denne gangen,men det viktigste er at alt går bra og at barnet er friskt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhh... så fint. Jeg ble så rørt jeg nå, at jeg kunne felle en tåre!!!! Jeg venter min andre gutt nå og dette var bare så nydelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lov å ønske seg:-)

 

Har hatt litt motgang i det siste, og er jo litt sånn på en emosjonell berg og dalbane, så det gjorde vel sitt til at skuffelsen ble så merkbar. Men den forsvant etter to timer, så heller intens nedtur enn å bære det med seg:-)

 

Nå er jeg stolt guttemamma!!! Heia gutta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga19

Venter selv min første, men jeg måtte bare fortelle om tanta mi som fikk 3 gutter. Var slik at fornavnet hennes (og dermed også navnet til bestemora mi, oldemora mi osv) hadde gått i arv i 5-6 generasjoner, men så bare kom det ikke noen jente, og da blei linja brutt...tror likevel hun ikke blei skuffa! Jeg har jo fått 3 gode fettere, så jeg klager heller ikke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott dikt da! Du har en snill og ikke minst dyktig mamma!

 

Er det lov å "videreføre" det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig dikt. Flink og ikke minst snill mamma du har, som kommer med noe sånt.

 

Gratulerer med enda en gutt, han blir nok en storsjarmør, skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Ville bare si at det er lov å videreføre diktet:-)

 

Skal skrive ned et annet hun har diktet også, til sitt første barnebarn, for 14 år siden:-) Det er også kjempefint! Men må finne det frem først, i morgen:-)

 

Takk for svar alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...