Gå til innhold

Da har jeg vært på ultralyd..:)


Vampen og Engelen Luca

Anbefalte innlegg

Og det var så utrolig godt å "bli ferdig med det"..

Kjempe deilig å se at alt var som det skulle..:)

 

Babyen var lite samarbeidsvillig, og lå med ansiktet mot ryggen min, noe som gjorde det vanskelig å se alt. Men den sprellet som bare det, og strøk seg i ansiktet.

Jordmor trodde kanskje også at det var en liten gutt.. Rart, for jeg har alltid trodd det var ei jente..:)

Har også vært ute og kjøpt de første små babytingene, for å feire litt..;)

 

Var forøvrig på ultralyd på sykehuset i Drammen, og jordmor var kjempe koselig! De som skal dit har noe å se frem til..

Hun tok seg god tid, forklarte alt hun så, og jeg fikk med 7 bilder helt gratis..

 

Håper alle andre har en fin dag også, for min er helt super..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig som fikk så mange bilder da! Jeg fikk bare 1..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass..

Teit at det er såpass forskjell fra sted til sted og person til person..:/

Jeg hadde egentlig forventet å få 1, kanskje 2 bilder, så jeg fikk litt sjokk når hun ga meg den remsa med bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes så koselig ut. Jeg skal til ul neste onsdag. Har litt blanda følelser. Gleder meg veldig til å se det lille menneske som er der, men er også redd for å få beskjed om at noe er galt, men sånn er det vel med oss alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal krysse fingre og tær for deg Heira..:)

Og får si som min jordmor sa til meg, har du kommet så langt så er det liten sjanse for at noe er galt..:)

 

Jeg var litt smånervøs fordi verken lege eller jordmor klarte å finne fosterlyd, men så viser det seg at den bare liker å gjemme seg litt..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Så rart, jeg har også vært på UL på sykehuset i Drammen i dag, og fikk ny termin samme dag som deg, dvs er 17+1... ble satt 9 dager tilbake jeg da, som jeg ike er veldig fornøyd med, men vi får se, skal på ny UL om fem uker for babyen lå så dumt til at de fikk ikke sett den ordentlig, men alt så bra ut altså.... Tenker at den nye terminen kan ikke stemme, i såfall må jeg ha testet positivt dagen etter befruktingen, men pytt... babyen kommer når den kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har også fått termin 15 Novenmer? Må være noe i lufta..;)

Jeg hadde egentlig menstermin 5 November, men ut i fra egne beregninger så regnet jeg med termin 12 November..

Så sånn sett ble jeg ikke satt så mye tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex siste gangen søndag 12 febr. så jeg får det ikke helt til å rime, men pytt... babyen bryr seg ikke om datoen okke som... og så gidder jeg ikke feste meg helt ved den selv heller før vi ser hva den nue Ul viser 10 juli. Hvor bor du? (Hvis du vil si det da....) Jeg bor på Hedensrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat flyttet fra Drammen sentrum til Mjøndalen..:)

Har gitt opp å skjønne noe av de datoene jeg..

Syklusen min før jeg ble gravid varierte en del, så jeg regner med at det også har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...