Gå til innhold

ultralyd for 2.gang i uke 9!!!!!


swoop77

Anbefalte innlegg

heihei

må bare fortelle om hvor flott lege jeg har(oslo)... fikk blødninger i uke 6 og da sendte han meg til sykehuset for en sjekk med innvendig ultralyd, fikk konstatert at alt var bra og hjertet slo, så fikk jeg beskjed om at jeg uansett måtte komme til ny kontroll i dag(uke 9) og alt var fremdeles like flott og normalt, skal igjen på ny kontroll om 2uker(uke 11). Så jeg kan gjerne blø hver dag jeg så lenge alt er normalt.

Men ville bare fortelle hvor fantastisk deilig det er å ha en slik lege som henviser deg til sykehus og regelmessige ultralyder når man føler at noe ikke er slik det skal være. Men heldigvis så ser det iallefall ut som om alt vil gå som normalt. Så noen blør gjennom hele svangerskapet uten at det trenger å bety noe.

Nå skal jeg hjem å henge opp ultralyd bildet fra uke 9 på kjøleskapet hehehehe

Ha en fortsatt herlig dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med bankende hjerte og fin ultralyd!:)

Så bra at alt sto bare bra til med den lille:)

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med puls hos den lille. bra du får god oppfølging. ser du at det er en baby på bildet ? er nå 8 uker på vei og ønsker meg et bilde eller noe som kan virkelig vise at jeg skal bli mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi nå ble jeg skikkelig misunnelig, sånn var det ikke for meg.

Har blødd og vært kjempe redd.

Fikk ikke noe hjelp den helgen jeg begynte å blød eller onsdagen etterpå da det ikke ville gi seg. Måtte gå til Privat UL. Alt var i orden da. Heldigvis! Men synes legen jeg var til viste lite hensyn og dårlig behandling.

Det er bra ikke alle leger er slik!!

Kos deg med den flotte oppfølgingen og at svangeskapet går så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor ikke akkurat i noen storby du da eller? Ikke lett å bli henvist her...Må pent betale 700 for ul hvis man er bekymra for noe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Samme her,har en fantastisk lege på sykehuset i Fredrikstad, har tatt 3 ultralyder og er i uke 8!! Tok en i dag, pga urinveisinfeksjon. Jeg ringte og sa at jeg følte meg dårlig, og han ba meg komme med en gang! Og i dag kunne man se babyen min, nå er det ikke en liten klump lenger...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulere me den lille...

nu ble æ både missunnelig å skuffa... begynnte å blø for over ei uka sida, me smerter oxo. dro t legen og der fikk æ bare tatt blodprøverå ble sendt hjem... må vente ei uka for å vite noe som helst. ingen beroligende ord eller noe.vet ikke om d er liv der, å hvis d er liv, om fosteret er utenfor livmoren osv.

vet rett å slett ikke om æ ska ha barn eller om æ må ta utskraping...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Har samme erfaring som deg "liveandrea" - en kjempeflink lege på sykehuset i Fredrikstad (T. Norda). Skal til min 3. ultralyd neste uke, 9 1/2 uke på vei da. Hatt 2 SA og strevd i 1,5 år og får derfor god oppfølging nå. Hærli å ha sett at hjertet slår og at den lille vokser :)

Jeg har termin ca 14. januar, - når har du? Kanskje vi sees på et BIM treff etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Emmi

Benytter sjansen til å bruke svaret på dette innlegget. Jeg har termin 21 januar, men pga svangerskapsforgiftning forrige gang, kommer jeg ikke så langt. Jeg har M. Schuster som lege. Kanskje du vil skrive til meg, så holder vi kontakt! Vi er like langt på vei.

[email protected]

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...