Gå til innhold

Uff.... Pappa'n min vil spandere fest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det vil ikke samboer'n gå med på! Riktignok skal vi ikke ha noe tradisjonelt bryllup, og bare en fest et par mnd. senere. (vi reiser bort og så kommer ferietiden...)

Det er så kjipt! Pappa har alltid ønsket å følge meg opp kirkegulvet og være med på å arrangere fest for oss. Men det klarer gubben min å blåse rett av! Han sier bare at det er helt feil om min far skal betale for vår moro! Ser ikke noe galt i at pappa'n min spanderer, jeg. Han har råd til det, og ikke minst lyst til det! Sånn jeg vil ha det, med barn tidlig på dagen og fest for resten på kvelden er papsen min med på.

Blir så sinna på kjærsten min for dette! Hva er så galt med å la pappa'n min få spandere en fest? ÆSJ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var jo skikkelig leit da. Syns det er kjempekoslig av pappaen din å ville gi deg dette og jeg syns absolutt ikke det er galt å la ham spandere fest. Vi skal ha skikkelig bryllup 15 juli. Det betyr mye for begge oss at familie og venner får ta del i denne dagen.

Syns rett og slett samboeren din er egoistisk som ikke er villig til å gi deg et bryllup du ønsker deg. Det er nå en gang slik, at denne dagen gjerne betyr litt mer for oss jenter enn det gjør for gutta.

Ta deg en alvorsprat med ham du. Dere trenger jo ikke noe stort bryllup, men det bør gå an å møtes på halvveien.

Håper det ordner seg slik at dere alle tre får en fin dag :-)

Skrevet

Takk for svar!

Greia er at samboer'n vil ha fest han også. Samme type fest som jeg vil ha. Men han vil at vi skal betale det selv! Han vil ikke ta imot det som en gave fra pappa en gang! Har pratet med han om det. Prøvd flere ganger. Vært sinna, såret, småbrisen, lattermild, men han er bestemt på at dette vil han ikke! Teite gutten! (mener selvfølgelig ikke det, da...)

Hmmmmm..... Kanskje papsen kan fixe et "overraskelses party" for meg sammen med samboer'n? Hehehehehehe......

Skrevet

Mannfolk skal være så utrolig stolte av og til. Er liksom nederlag å skulle ta i mot noe fra noen. Men tenk hva det betyr for pappaen din da. Dette er jo tydeligis noe han ønsker å gi deg.

Si til samboen at da får han betale for festen selv, så tar du pengene fra din far og lager et skikkelig utdrikningslag for deg og dine venninner :-)

Skrevet

Skriver under på ditt svar jeg Embla, er nettopp det jeg ville har gjort også. Hadde faktisk vært meg, så ville jeg ikke ha gitt meg på dette...

Teite mannfolk noen ganger altså. Og det MENER jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...