Gå til innhold

Farger dere håret?


Chippewa

Anbefalte innlegg

Enkelte i min vennekrets farget håret som normalt da de gikk gravide, mens andre valgte å ikke gjøre det pga usikkerheten om det er skadelig for fosteret. Nå MÅ jeg snart gjøre noe med de musebrune tjafsene mine. Er det noen av dere som har god oversikt over de ulike hårfargetypene (-merkene), og hvor skånsomme (evnt skadelige) de er?

 

Hilsen 21 uker gravid med musebrunt kråkereir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 *27.11.2006*

jeg vet egentlig ikke- men jeg for min del striper håret mitt lyst hvertfall.. uten hette.. da er man jo ikke i nærheten av hodebunn.

Jeg tror ikke det er skadelig å farge håret..

Tenk på alle gravide frisører som er i kontakt med hårfarging daglig!!:)

venninna mi jobbet nesten hele svangerskapet og har en frisk gutt på 8 mnd nå- hun farget håret som bare det når hun var gravid.. opptil flere ganger i mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stripa håret mitt hos frisøren jeg :) Mener det ikke skal være farlig, men fargen kan variere pga hormoner da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farlig å farge håret!

Det eneste du må tenke på er at håret ikke nødvendigvis reagerer som normalt på hårfargen, på grunn av hormonene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal visst ikke være farlig. Fargen kan bli litt annerledes enn normalt. Og så er det godt mulig man reagerer på lukten på en annen måte enn man pleier å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Helt enig! Håret mitt kunne trengt en liten "shinings" :-)

 

Jeg anbefaler å bruke (selvom vanlige / alle hårfarger IKKE er skadelig) den lille orange esken fra LÓREAL. De har mange flotte farger og er kjempegode å bruke! Ingen sterk lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv frisør og har en helt frisk liten gutt. Om du er redd for det kan du jo stripe det i farge eller lyse striper hos frisøren.. De fargene som er hos frisøren er mildere en de du får kjøpt på butikk og om du striper det i hette så kommer ikke noe frage eller bleking i kontakt med huden din.. Pluss at hos frisøren er det ventilasjon som tar opp alle de skumle gassne som du må sitte åpuste inn hjemme om du gjør det der!! Men det ska ikke være noe farlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...