Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om å reise dit neste sommer. Er det noen som har vært der og kan fortelle litt om hvordan det er der? Hvor er det beste stede å dra når man har barn på 1,5 - 9 - 11 - 14? Trenger noen tips. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil Anbefale Albena. Dra med Saga til sagas garden hotel Kaliopa!!

Albena er et rolig barnevenlig sted hvor det er mest barnefamilier som ferierer. Vi skal dit nå i august. Men bestill i good tid! Det hotellet er populært og fylles fort opp, vi bestilte i begynnelsen av desember, da jeg sjekka i romjula var det fullt...! :-)

Skrevet

Takk for det. Ja det er dit jeg har lyst til å dra. Vi har snakket om å bestille i oktober. Det er visst da den nye katalogen kommer ut. :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har vært der og synes ikke det var noe fint. Veldig østblokkland. Dårlig standard på hotellene, maten alt. Var i Albena. Er ikke en ordentlig by, men en turistby som er stengt om vinteren. Ergo ingenting å se på eller oppleve. Var på noen turer. Bla til Varna og en liten landsby et sted. Ingeting å kjøpe, bare stygg kjeramikk og bilde-tegnere. Samme overalt. Dette er noen år siden så det har kanskje forandret seg. Strendene var fine da.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Det gaar jo an aa reise ut fra Albena paa dagsturer da..Maa jo ikke vaere der hele ferien..Hadde det supert naar vi var der

• 1 måned senere...
Skrevet

vert der 15 år på rad som barn, liten ferieby veldig bra med små barn!! anbefaler det veldig!

• 1 måned senere...
Skrevet

Var til Golden Sands like utenfor Varna for 2 år siden, vi dro den uken skolene startet, og da var det veldig stille og fredelig der :)

Vi kjøpte restplasser et par dager før og "kjøpte" oss opp til et bedre hotell når vi kom ned. Om det var så veldig barnevenlig der vi bodde tenkte jeg ikke på (vi dro uten ungene), men det finnes vel hoteller der som er ment for småbarnsfamilier også :)

Der var i alle fall veldig fint, og ikke så mange folk siden skolene hadde startet

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg og min samboer var i Bulgaria ifjor, og det er ingenting jeg anbefaler. Vi hadde dårlig vär hele tiden også dessverre. Vi var i Sunny Beach.

Folk med slanger som ville at man skulle betale de for å få ta bilde meg slangen, og dansende björner i kjettinger gjorde ikke besöket bedre.

Var lite å se og ikke noen fin by i närheten.

Jeg kommer iallefall ikke reise til Bulgaria igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...