barbamamsen Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 dette er klart: vielses sted og tid vielses sermonien, musikken,salmene,solo innslag i kirka leid lokalet brudekjole sko undertøy underskjørt smykker bestillt frisør bestillt fotografering bestemt meg for blomster, ordner bukett og dekorasjoner selv bestemt meg for borddekking og farger,tema inkl bordkort, gjestegaver bestillt mat samlet opp flasker til baren(vi har samlet i ca 1 år, kjøpt oss ei flaske her og der og vips hadde vi en bar gitt;o)) bestillt brudepikekjoler (lareduot) ordna med brudebil bestillt overnatting i brudesuite booket band leid inn hjelp/servitører/barpersonell/ryddere/gaveopppakkere ordnet barnevakt Har igjen; ringer kjøpe drikke til maten, vin,øl,lettøl,brus,farris og blandevann kaker; bestille brudekake og organisere slekt og venner;o) brudgommens dress, skjorte,slips og sko
barbamamsen Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2006 skal sende dem i morgen, ikke for seint det nei.
FruMamma med nr 2 Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 Tror ikke det er for seint nei. Vi fikk beskjed om at det tok 1-2 uker etter som vi hadde svart "nei" på alt. Jeg gikk innom folkereg. Går fortere det enn å poste det fant jeg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå