*bolla pinnsvin* Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Har plutselig begynt å få vondt nederst i ryggen og foran på magen. Kjenner at det stråler ned i beina bak også. I tillegg har jeg litt vondt i lysken (kjennes nesten som strekk) og jeg sliter med å finne god liggestilling om natta fordi det gjør vondt i hofter og rygg. Klarer jo fint å gå og sånt, men det begynner å bli ganske ubehagelig nå. Kan dette være lett bekkenløsning? Og går det an å få det så sent som i uke 36? Ett spm til: Er det noe vits i å dra til legen med det, for det er vel ikke så mye han kan gjøre?
♥Tiny Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har hatt noe av de samme symptomene som du beskriver, men hatt mest vondt i korsryggen. Snakket med legen min om dette og hun mente det kunne være en begynnende bekkenløsning. Grunnen til at den kommer så sent er at det faktisk skal løsne nå!! Kroppen din gjør seg klar til fødsel! Ta det med ro, hør på kroppen din og snakk med legen din neste gang du er på kontroll!!!
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. juni 2006 Men er det dumt av meg å gå tur og sånt? Gikk tur i går og da fikk jeg vondt etterpå. Vil det bare bli verre hvis jeg fortsetter?
mammmamia ** Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Hvis det er bekkenløsning skal du ta det med ro, det blir verre av at du anstrenger deg..! Ville tatt en tur til legen og hørt hva han sier, jeg fikk selv henvisning da jeg var i uke 35 men fikk ikke så mange øvelser, mest massasje og det har hjulpet meg enormt..! ) Lykke til!
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2006 Ringte legen og de sa at jeg kunne komme inn hvis jeg ville, for jeg har ikke time til kontroll før neste uke, men de sa at det egentlig ikke var noe de kunne gjøre med det, så da lar jeg det heller være... Takk for hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå