Gå til innhold

Har dere mye kynnere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syns magen min min steinhard hele tiden jeg. Bare jeg har dusjet å kledd på meg, eller går til bussen.. Ikke alltid jeg kjenner noe..Blir ikke magen litt fastere etterhvert uansett? Kanskje det ikke alltid er kynnere? Blir bekymret, men legen sa det var ikke noe å gjøre med det. Bare ta det med ro. Er i uke 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har spesielt mye kynnere etter at vi har hatt sex. Ble livredd i starten, men fikk høre at det visstnok er helt normalt! Men har ikke kynnere ellers, så der kan jeg desverre ikke hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har masse kynnere, og har hatt det siden uke 15 ca tror jeg.. Er nå 18+0. Er også en del plaget med vondt i korsryggen.. Er ikke noe godt og man blir litt bekymret av å ha så mye kynnere så tidlig i svangerskapet. Noen sier jo at det kan føre til tidlig fødsel. Og det er jo altfor tidlig for min del!

 

Men det er vist ikke noe å gjøre med det, så vi får bare holde ut, og satse på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har kynnere, men magen min er ganske så hard hele tiden....( Uke 22)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har endel kynnere - men hvor mye er MYE? Kjenner det godt flere ganger for dagen, men er ikke bekymret - dette skal jo være helt normalt... Nevnte det for jordmor sist (uke 19), hun reagerte ikke noe spesielt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, skal ingenting til. Kommer bare jeg tar ut av oppvaskmaskinen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...