Gå til innhold

Liker menn analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har begynt å eksprimentere med analsex en god del i det siste. Det jeg lurer på er om menn liker å bli fingret, buttplug ol.mens de blir sugd? eller om de føler at de mister litt av sin "manndom"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet om gutter som liker det, men er sikkert veldig forskjellig....tror du blir nøtt å spørre;)eller prøve deg fram

Skrevet

Det er mange gutter som liker dette, men det er sikkert en del som ikke gjør det også. Gutter har et punkt som kalles O-punkt et sted der som gjør at det skal være deilig. Men for de fleste så gjelder det nok at man må bli litt kåt først og gjerne gå litt forsiktig frem, men etterhvert som man blir kåt er det gått. Men mange for sikkert skikkelig turn-off av tanken på det. Men jeg tror nok det er mange menn som egentlig synes det er deilig, men har litt vanskelig for å innrøme det for det blir av en del gutter assosiert med å være homofil.

Skrevet

Det der er VELDIG forskjellig. Noen liker det. En må bare nærme seg forsiktig. Andre jeg har vært borti kjølnet helt. Det ble helt feil. Så man må nesten bare spørre eller forsøke forsiktig og se hvordan de reagerer.

Skrevet

Svaret er JA! Hvis han er åpen for det kan mye rart skje :-) Man finner jo mannens "g-punkt" inni rompa. stikk en finger inn så langt du kommer og masser et punkt som sitter rett under penis-rota samtidig som du suger/ronker, når det blir en kul der,, da spruter`n så det står i! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...