Gå til innhold

Pappa fikk kjenne noen små spark=)


lillingen blir storebror:)u 41

Anbefalte innlegg

I mårrest vekket jeg pappaen opp til de første sparkene han har kjent. Første gang at jeg har merket det på yttersiden selv også.! Så koselig at han og får merke lillingen sine bevegelser. Det er ikke så veldig hardt utenpå enda, men han kjente det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! Min lille trolleunge stopper å sparke med en gang pappan legger hånden på magen (har kjent et par svake,da:)) Sparker voldsomt når pappan ser på Brann kamp,da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga19

Når er det vanlig at man kjenner det på yttersiden da? Leste at det var i uke 28, og det er jo ikke før i begynnelsen av august, men trur dere jammen meg ikke at jeg kjente det på utsida idag!!! Er 20+4, så jeg blei helt satt ut...måtte ringe kjæresten min og mamma! Livmora var veldig hard, så det påvirka kanskje det jeg følte. Synes bare det hørtes altfor tidlig ut til å kjenne noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig moro =)

 

I går kjente pappaen det her også. Og mamman min =) Er 18+2 i dag. De kjente ikke skikkelige spark, men bevegelser, som også jeg kjente inni samtidig =) Helt herlig følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga19

Følte liksom at det var unormalt, men det er det altså ikke!:) Det redda jo dagen min totalt...hadde mareritt i natt som varte lenge, og det plaga meg selv 3 timer etter at jeg hadde våkna!:-/ Måtte ringe kjæresten min for å roe meg ned litt, og da var jeg selvsagt kvalm som bare det. Måtte legge meg på gulvet, og like etter at jeg hadde lagt på, så kjente jeg at det sparka skikkelig inni meg, men så helt uventa følte jeg det i hånda oppå magen også. Så da var det bare å ringe igjen, og fortelle hvor fantastisk det var! Og hun stoppa jo aldri å sparke...varte lenger enn noen gang før!:)

 

Helt herlig følelse ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+2 i dag. Kjempekoselig med spark:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til det er min tur:) Er 15+0 i dag, så det er ikke så det er kanskje ikke så lenge til det er min tur heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...