Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Holder til på 1 tri. Er så bekymret da jeg ikke har noen graviditetstegn. Har hatt 2 ma da hadde jeg både mensmurring og vondt i pupper. nå har jeg bare litt vondt i korsryggen. Noen som ikke har hatt noen symtomer og alikevel gått bra? Jeg er 5+6 Kanskje tegnene kommer senere?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5271285-m%C3%A5-bare-sp%C3%B8rre-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke ømme pupper før rundt uke 8 jeg! Ellers så har jeg ikke hatt noe særlig med symptomer :-) Nå har jeg da vond rygg og bekkenløsning, men ingen ting annet! Går i uke 28, så vil nok si at det har gått bra så langt :-)

Lykke til med graviditeten :-)

Jeg hadde heller ikke noe særlig med symptomer. Litt vondt i korsryggen jeg også, og det har jeg fremdeles. Hadde også litt vondt i puppene i starten, men det gikk over rundt uke 10. Nå er jeg i uke 18 og alt er bra! Var på ul i forrige uke, og hjertet slo så fint så. Jeg var også ganske redd i starten siden jeg ikke hadde symptomer, men tror egentlig du bare skal være glad for at du slipper unna...

Jeg har nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt. Litt ømme bryster fra ca uke 7, og litt tørst inne i mellom :-) Ikke vært kvalm en dag. Begynte t.o.m å tenke at det kanskje bare var innbildning, selv om jeg hadde fått det bekreftet hos legen.... :-)

Syntes bare vi skal være heldige som slipper så billig unna.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...