Gå til innhold

Må bare spørre her...


anni69

Anbefalte innlegg

Holder til på 1 tri. Er så bekymret da jeg ikke har noen graviditetstegn. Har hatt 2 ma da hadde jeg både mensmurring og vondt i pupper. nå har jeg bare litt vondt i korsryggen. Noen som ikke har hatt noen symtomer og alikevel gått bra? Jeg er 5+6 Kanskje tegnene kommer senere?

 

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke ømme pupper før rundt uke 8 jeg! Ellers så har jeg ikke hatt noe særlig med symptomer :-) Nå har jeg da vond rygg og bekkenløsning, men ingen ting annet! Går i uke 28, så vil nok si at det har gått bra så langt :-)

Lykke til med graviditeten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke noe særlig med symptomer. Litt vondt i korsryggen jeg også, og det har jeg fremdeles. Hadde også litt vondt i puppene i starten, men det gikk over rundt uke 10. Nå er jeg i uke 18 og alt er bra! Var på ul i forrige uke, og hjertet slo så fint så. Jeg var også ganske redd i starten siden jeg ikke hadde symptomer, men tror egentlig du bare skal være glad for at du slipper unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt. Litt ømme bryster fra ca uke 7, og litt tørst inne i mellom :-) Ikke vært kvalm en dag. Begynte t.o.m å tenke at det kanskje bare var innbildning, selv om jeg hadde fått det bekreftet hos legen.... :-)

 

Syntes bare vi skal være heldige som slipper så billig unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tørst var jeg også :-) Har vært det hele tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk.

 

Blir litt letta no. Får jo helt hetta av dette ...

 

Tørst er jeg også:)

 

 

Stor Klem og Lykke til alle samen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...