Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 hei..jeg tror jeg er blitt forelsket i en gutt jeg møtte på nettet for en god stund siden,vi har snakket sammen en god del og vi føler at kemien er der.vi har også sett verandre på webcam,men alldrig møtt hverandre i virkeligheten... han kommer oppåver st hans å jeg gleder meg som en onge,men gruer meg også. for vet jo ikke om han lurer meg eller ikke.han sier han ikke gjør d osv.sender også meldinger med hverandre.. noen her som har møtt kjerester på nette her osv noen som har noen gode råd om hva jeg burde gjøre osv, er helt fra meg jeg.har kunn hatt ett seriøst forhold og d varte i 7 år,så vet liksom ikke hvordan d er å være forelsket,men d kribler i hele kropen når jeg tenker på han*flau* noen gode råd til en litt forvirret person hihi=O) takker for alle svar..
Ine Amalie's mamma Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 hehe så koselig! deilig følelse! Jeg traff min samboer og far til mitt barn over internett. Tror det er et mindretall som driver å lurer, bare tenk den løgnen du hele tiden må holde vedlike....stress i lengden,så det tror jeg ikke så mange gidder. Men man er jo ikke sikker, så det beste å treffe han på dagen der det er endel folk. Midt i byen eller på cafe feks. Da føler du det mye tryggere og du kan se han an ei god stund før dere går videre. Prøv også å plukk opp små detaljer om han og spør om de...da finner du fort ut om det er oppriktig eller ikke. Noen råd i tilfelle du gruer deg veldig og er litt i tvil. Selv om det ikke virker sånn da! Det går sikkert helt fint. Utrolig spennans det der asså. Husker godt begynnelsen til meg og min snart-eks-sambo, masse kriblinger og spenning!! Blir slutt nå, men har lite å gjøre med at vi traff hverandre på nett...hehe Lykke til! Artig om du forteller hvordan det gikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå