Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Og hvor mye er budsjettet til reiser i året?? Redd det blir en tur i halvåret her... Ca. 11000,- + 4-5000,- i lommepenger for en uke for 2 voksne og 1 barn u/2 år.
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 1 gang i året, da farmor til mine stebarn bor der :-) Ellers prøver vi å ikke bruke så mye penger der nede, da vi har to jenter :-) Blir ganske dyrt å reise 4. I år skal vi reise 22. august, og da betaler vi ca 14.000,- for alle 4, i treromsleilighet. Helt fint hotell, men ingen måltider....
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Vi reiser ca 1 gang i året. Budsjett, tja, vi prøver å reise i lavsesonger (2 voksne og 1 barn u/2 år) og regner vel med ca 11-12 000 - kommer litt an på hvor vi bor, men liker å bo litt godt. Vi regner vel også ca kr 4-5000 i lommepenger
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Ca.2 ganger til Spania og en gang eller to på storbyferie, en av gangene ifm at mannen min løper maraton. Vi har 4 unger tilsammen, og det kan bli ganske dyrt, spesielt nå som minstemann også blir to år. Vi har funnet ut at det er rimeligst å ta rutefly og så leie hus og bil på fastlands Spania; har betalt 9000,- for fly t/r nå i sommer + feriehus og bil, tilsammen 23.000,- og det er ikke ille for en slik stor gjeng. Vi bruker nok en del i lommepenger, mannen min liker "å slippe å snu på krona (eller euroen...)" når vi er på ferie, så jeg har i grunnen ikke peiling. Er håpløs med penger så det lar jeg han styre.. ;-)
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 Bare et lite tips om du ikke vet det. Det er billigere å leie leiebil gjennom reisebyrå i Spania, enn å gå direkte til leiebilbyrået. Du kan spare rundt halvparten på det. F.eks.lei bil gjennom Viajes Iberia (et reisebyrå med kurante priser).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå