kokka Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Jeg lurer på om noen vet hva prøve time og frisørtimen til bruden ca. Kommer på?
barbamamsen Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 det varierer veldig fra frisør til frisør og hvor mye du skal gjøre liksom. Jeg skal ikke til frisøren selve dagen, jeg har en frisørlærling i familien som skal sette det opp til meg på selve dagen. MEN, jeg skal ha i extencions ca 3 uker før, og DET KOSTER PENGER! Ca 3800,- regner jeg med. Men når det er sagt så sparer jeg inn litt på andre ting jeg da;o)
FruMamma med nr 2 Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Jeg må betale 2800 for prøvetimen, bryllupsdagen og sminking. Jeg har sett folk her inne som har betalt mer/mindre enn dette, så hør med forskjellige frisører. Lykke til!
kokka Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2006 2800 kr for alt. Det må jo være billig? Jeg trodde det skulle være mye dyrere.
kokka Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2006 Hvor mye betaler du for extencions? Jeg må nok sette på litt hår jeg også. men jeg tror jeg nøyer neg med noe løs hår.
barbamamsen Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 jeg skal ha i ca 70 stk og de koster 55 kr pr stk. dette er ekte hår. det er viktig med ekte hår ettersom mitt skal krølles opp.
Peppa Gris Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Jeg har vært og bestilt time i dag faktisk. Skal betale 2500. Denne frisøren tar for sirka antall timer, så hun satte av fire timer på meg. Da er sminke inkludert både på bryllupsdagen og på prøvetimen.
FruMamma med nr 2 Skrevet 6. juni 2006 #8 Skrevet 6. juni 2006 Jeg syns ikke 2800 er dyrt som jeg må betale nei, men dette er i en storby så jeg regner med at konkurransen der er større en evt i en mindre by/bygda og dermed litt billigere.
Engellen Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Hos frisøren jeg bestilte time hos først skulle de ha 1500,- for meg. Dette inkluderer prøvetime, sette opp håret, sminking, hjelp til påkledning og annen pynting. Dessverre hadde de ikke kapasitet til å ta forlover også der, så da bestilte jeg time et annet sted. Har foreløpig ikke avbestilt time hos den første frisøren enda, da jeg er litt på diskusjonsnivå med prisen på det andre stedet. Først sa de 1700,- for meg da jeg ringte for å høre på priser, og 450,- for forlover. Da jeg ringte igjen dagen etterpå for å bestille time, sa ho jeg prata med da at det kom på 1900,- for meg og 480,- + 230,- for sminking + 150 for å krølle håret til forlover. Så nå har jeg planer om å krangle litt på prisen der. Synes jo det er rart at de kan si så forskjellige ting bare fra den ene dagen til den andre. Hva synes dere om dette forresten?
mars79 Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 Der jeg skal, skulle dem ha alt fra 1700-3000. kom litt ann på hvor mye jeg skulle ha det setta opp og på hvor langt hår.. Blir nok sikkert 3000kr for meg da jeg har veldig langt hår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå