Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Jenta mi på 8år fikk hull i ørene på lørdag. Dette er noe vi har snakka om lenge, så det var en stor dag :-) De var komt noen nye øredobber av plastikk nå som skulle være så my bedre for allergi osv. Allerede når vi kom hjem så jeg at hun var rød, men regnet med at det var for det var så nytt... men dagen etterpå får hun prikker og irritasjon bak øret der øret henger fast i hodet. Det ble litt verre på mandag, men hun blånektet å ta dem ut. Jeg tenke jeg skulle se det an til idag. Idag var ørene illrød,harde og flippen var treganger tykkere en normalt.. Var jo ikke spørsmål om å ha dem i lenger... Men nå lurer jeg på hva som har skjedd og om noen har opplevd lignende?? De fleste jentene i klassen har hull i ørene så det kan vel ikke være så vanlig. Forstår jo at det er en slaks bettenelse, men hun fikk jo ikke tjangs til å prelle på med "skitne" fingre, så jeg tror ikke det er det som har gjort det. Takker for svar.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Jeg vet ikke hva det kan komme av, men jeg husker at i min ungdom var det pop med plastøredobber. Jeg fikk betennelse av dem, men det gikk over da jeg stoppa å bruke dem. Sjekk med legen/legekontoret/helsesøster for sikkerhets skyld:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå