♥sjiga♥ Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 hei jeg syntes det så ut som mennene nesten bare ble kritisert, jeg syntes det er trist. jeg forstår at noen opplever at menn gir f... men jeg håper og tror at de fleste menn ikke gjør det. når det gjelder under sv så er det ikke så lett for dem heller vi har alt de får ikke noe.annet enn å føle våre humørsvingninger da ) tenk det å holde ut med en du elsker men som en periode på flere måneder forandrerseg så mye og i tilleg griner, kjefter og ler om hverandre(ganske forvirrende egentlig) det er bra gjort syntes jeg. å ja enkelte gir tilsynelatende f.. men hvor mye har vi latt dem få være med da. vet om fler som var stolte fedre men ikke fikk lov å skifte bleier uten kritikk. og da ga de opp til slutt ikke noe de gjorde var riktig uansett. og da er det jo vi som har jaget dem bort, litt. jeg vil gjerne gi litt ros til de som holder ut og klarer å si i fra. og derfor kan få være aktive gode fedre. det beste en far kan gjøre for barnet, er å elske barnets mor. det kan være tøft. det vet vi o også som kvinner, for vi syntes ikke mannen er så elskverdig bestandig vi heller, ikke sjarmerende heller men det er kansje også noe i at det også er det beste vi kan gjøre er jo å elske faren.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 så enig med deg! så her er ialle fall en stor ros til alle fedre å min samboer da selvfølgeli!!! han gleder seg til babyen våres kommer å vet han kommer til å bli en flott pappa som kommer til å ta del i så å si alt!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Takk.. Det er noen av oss vordende fedre som faktisk gjør det vi kan for å henge med. Dette er vanskelig, for vi kjenner jo ikke så mye av forandringene på kroppen slik som dere mødre gjør. Jeg tror også at de fleste vordende fedre har forståelse for alle endringer og spesielt dette med humørsvingninger. Det er viktig å huske på at det er et langt steg fra å forstå dette til å vite hvordan man bør/skal reagere. Det kan nemlig være litt bingo (snakker av erfaring her!) Selv om det er dere mødre som nødvendigvis får de tyngste børene så får dere også de største gledene. Jeg må si jeg er en smule missunnelig innimellom.
♥sjiga♥ Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2006 angående humørsvingninger. der vil jeg opplyse om at jeg ikke selv vet hvordan jeg vil at mannen min skal reagere men uansett hva han gjør er det igrunnen feil. ikke fordi jeg bestemmer det til å være det men da viste jeg pluselig at det skulle være sånn eller sånn. så det er slitsomt for oss å. men jeg tror faktisk de fleste menn ønsker å støtte og hjelpe sine kjærester/koner, og gleder seg tilå hilse på junior. og det er ofte vi kvinner i forvirring av oss selv som jager dem bort eller lager vansker. det gjeller ikke alle tilfellermen mange jeg kjenner til. jeg elsker mannen min og vet at han er en god far til vår datter og at han vil fortsette med det for nestemann også. jeg håper at han klarer å holde ut med meg en stund til slik at alt blir som normalt igjen. detteer ros til dere gutta for at dere er så tolmodige, og støttende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå