Mamman til Emil Andre Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Har ikke hatt sex lyst siden jeg ble gravid......så jeg må få rose samboeren min som har vært så tålmodig, han prøver og prøver .......men ingen resultater. Kjenner ingen plasser at jeg vil eller har lyst, men gleder meg til vi får et sexliv igjen......Har ikke hatt sex på hvertfall 3 mnd. Flere???
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Ikke siden påske. men det er pga. han, ikke meg. Hilsen uke nr. 38, to uker til termin.
LillaPilla Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Null sex fra første kvalmedag til poden begynner å sove om natta. Jeg klarer det rett og slett ikke. Har akkurat fått tredjemann til å sove om natta nå, så vi skal begynne å trene oss opp igjen. Det blir liksom litt som det å ha sex for første gang igjen. Glemt er alle gamle kunster og begge er ganske nervøse. Det tar litt tid før vi har trent oss opp til å nyte det skikkelig igjen
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2006 #5 Skrevet 10. juni 2006 Hvorfor dytt? Her er det bare undertøy som ser ut som om det er lånt fra geriatrisk avdeling. Orker ikke stramme strikker, og blir helt sprø av truser som ikke sitter oppe, altså må de være digre. Kan ikke bruke BH fordi den eter seg ned i magen v. toppen av livmoren, får gnagsår og får ikke puste, så har gått til anskaffelse av en "sloggi" sak uten cup og bløyle. Helt gammeldame BH, men føler ikke at jeg har noe valg. Har også fått sikkert 7-8 kilo med ekstra fett denne gangen. Hadde sex siste gang like før påske, da var magen i veien for han, og han holdt vel på å gi opp. Ja, ja og akk ja.
Ylva og Mathilde Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Har ikke hatt sex siden befruktning 24.mars.. Vi forsøkte én gang, men måtte avbryte fordi det gjorde satans vondt, og slik er det fortsatt. Veldig såre slimhinner som svir og sprekker. Forsøkt soppkur, men virker ikke som det gjorde susen heller. Kjennes ut som om han presser inn et rivjern, derfor UAKTUELT!!
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Hehe, det er godt å høre at det er flere som sliter Vi har hatt sex en gang etter at vi fant ut jeg var gravid. Han tenner mer enn før på meg, jeg derimot har ikke det spor lyst. Har prøvd noen ganger, men det er ingenting som skal til før lysta forsvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå