Gå til innhold

9mnd i mammas mage ei søt lita jente bor og ut kommer en gutt som overrasker alle men så vakker er :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Min venninne har ventet spent på den lille jenta si som også blir kalt bolla. Hun ble lagt inn i går for keisersnitt i dag....Alle venter og venter spent for at den søte jenta skal bli født.

I kveld rundt 20-tiden ringer en stolt far og forteller at nå er de blitt foreldre og at alt er bra med mor og barn...men det er bare det at den lille jenta er en gutt....og ligner pappaen på en prikk :)

Du kan tro jeg gleder meg til å se denne uventede prinsen men som vi alle er såååååå glade for kom til verden.

 

Lykke til videre alle dere andre...så tusler jeg tilbake til 1.trimester med mitt lille bøllefrø!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med gutten til dem;)

 

HIHI litt artig at slikt skjer..... hadde dem kjøpt mye rosa da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de var klare med kjoler, rosa og alt som hører til en prinsesse.

Jeg ble helt stum da pappaen ringte meg :) Det er så moro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops, da.

 

Ja, ja. Sånt kan skje. Gutten lå vel veldig anstendig til, da, på UL.

 

Hadde tenkt å kanskje spørre om kjønnet selv, om 14 dager, for å kunne selektere ut hvilke klær jeg skal gjøre klar, og hvilke jeg skal kvitte meg med (etter storesøsknene). Men kanskje det er litt dumt å basere seg på det de sier på UL. Litt kjedelig å sende bort gutteklær, ha med kjole på sykehuset, og så viser det seg å være gutt likevel... Litt bedre motsatt vei, da.

 

Likevel. Gratulerer til de lykkelige foreldre. Tenker gutten blir minst like velkommen som jenta ville ha vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. en liten spøk fra naturens side :o)))

Gratulerer til den stolte far og lykkelige mor!! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...